Gå til innhold

tror jeg har funnet den perfekte søskenvogna. noen som har erfaring med denne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

den koster ca 650 dollar inkl frakt. det blir i underkant av 5000 NOK

inkl norsk moms. fjorårets moell 100 dollar billigere.

Easywalkeren koster vel nesten 8000, så denne blir jo en god del billigere.

ellers ser det ut som denne har større og lunere kalesje enn easywalkeren. og den har individuelt regulerbare fotbrett.

jeg hadde egentlig planer om å kjøpe brukt, men finner ingen jeg liker til ok pris. så blir nok til at jeg bestiller denne.

http://cgi.ebay.com/Bumbleride-Indie-Twin-Stroller-VITA-BNIB_W0QQitemZ150414612539QQcmdZViewItemQQptZStrollers?hash=item230568d83b

du kan faktisk få den fra 350usd og oppover, hvis de ikke vil sende til norge kan du bruke jetcarrier, de sender til norge og fortoller for deg for en ok pris :-)

Ser kjempefin ut!

Forøvrig kan du også få den nye Babyjogger vogna til ca 5000,- nok

http://cgi.ebay.com/Baby-Jogger-City-Select-Twin-Double-Stroller-2010-Onyx_W0QQitemZ150413730233QQcmdZViewItemQQptZStrollers?hash=item23055b61b9

Annonse

Denne vogna er jeg også veldig på utkikk etter, bare i single. Så HI, vi kan jo kanskje snuse litt hver for oss etter billigste sted å kjøpe ift både pris og frakt og så rope ut?

Har sett litt på jetcarrier og det ser rimeligere ut enn fraktprisene til de fleste av amerikanske butikkene som fører bumbleride.

Så kan det jo også være det hadde blitt billigere med frakt om man bestilte sammen, om du vil vurdere det. Feks koster 12 kg ca 600, 15 kg 700, mens 25 koster 1000, så der hadde man jo spart på å slå seg sammen :-)

har funnet flere butikker som har fri frakt, men har ikke sjekket opp om dette gjelder til norge.

ellers er det ingen dum ide å gå sammen om frakten, dersom geografien gjør det mulig.

jeg holder til like ved ålesund

Annonse

Den ser veldig bra ut den vognen, og ikke værst i pris, og det teller jo sitt. Likevel vil jeg bare få skryte litt og drive litt kampanje for den vognen vi har, en tfk twinner twist duo... En utrolig bra vogn som dekker alle våre behov. Den ligner svært mye på denne, men har i tillegg en hardbag som du kan ha vendt mot deg... Lykke til på leting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...