Gå til innhold

Før du uttaler deg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før du uttaler deg om meg , skal du kjenne meg. Før du uttaler deg om mine holdninger, skal du vite om dem. Før du uttaler deg om mine venner, skal du kjenne dem. Å før du uttaler deg om mitt liv, skal du leve det!!

Syns dette passet her på anonymsiden ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så sparsommelige som enkelte er med info og når det å komme med hele historien er svært vanskelig for noen så kan man dessverre ikke vite alt.

Og så har du dem som plusser på og trekker fra etterhvert som den gode responsen uteblir....

Så det å uttale seg kun på bakgrunn av den info som blir gitt er helt legitimt.

Skrevet

Så før jeg sier at folk som denger ungene sine gule og blå ikke burde ha omsorgen for dem, samme hvor jævlig oppveksten deres var og hvor mange psykodiagnoser de har, må jeg gi kidsa mine juling?

Man kan ikke alltid relativisere.

Skrevet

Nå var det ikke akkurat slike ting jeg tenkte på da... Mere det at folk dømmer litt (litt) fort her.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Det er jo bortimot komplett svadasøppel, siden ingen av de punktene har noe som helst med nettet å gjøre. Men hei, om du heter Pollyanna og har klart å pule deg inn på disse sidene, er det vel omtrent der man kan forvente å finne deg.

Skrevet

Blir ikke sagt så mye da ...

Skrevet

Min tanke er fri og på nettet.. mine meninger og ;)

Skrevet

Hahahaha, snakk om å ta av...

Hvis dere ser litt nøyere etter, så er det et "blunkefjes" etter siste setning. Det betyr at det ikke er sååååå alvorlig ment fra min side ;-) Jeg vet jo jævlig godt at det ikke er noe som heter nettvett her på dib/bim :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...