Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Her er det vel delte meninger. Jeg foretrekker Pampers, og bruker hovedsaklig dette på min gutt. Kjøper Libero innimellom, men er liksom ikke helt fornøyd, så ender opp på Pampers igjen.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Jeg liker coop bleiene. Billige og gode;)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Jeg elsker First Price- bleiene! Kjøpte de kun pga pris og tenkte at de sikkert var dårlige, men med dem har vi ikke hatt noen lekkasjer og intet ustlett- det hadde vi med Libero. Prisen er jo sånn sett en gedigen bonus, de koster halvparten av Pampers og Libero-bleiene, selv med bleieavtale
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Jeg må bruke Pampers sine bleier,de er så myke og lett for baby å bevege seg i.. Syns faktisk synd på de babyene som må bruke Libero, de bleiene er så fryktelig harde! Ser veldig ubehagelig ut...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 jeg bruker bare libero, har prøvd pampers, men babyen min fikk utslett av dem. fornøyd med libero
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Det kommer helt an på babyen. Noen lekker mye med libero, andre lekker med pampers og andre igjen fungerer ikke med first price. Vi har brukt libero fordi de har hatt best passform til vår gutt og jeg syns i tillegg de virker mykere og mindre stive en pampersbleiene til de minste babyene. Pampers bare lakk når det var bæsjebleier og dem var det 5-6 av om dagen når han var liten, så det var ganske uaktuelt.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #9 Skrevet 17. februar 2010 First Price syns jeg er best. Billig og bra! Ikke noe uhell med de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå