Gjest Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Lurer på om vi skal utsette prøvingen til april så vi heller får et 2011 barn. Hvilke erfaringer har dere som har fått barn så sent på året?
Trultetryne Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har, men hun er bare 3 mnd enda så jeg lurer i grunnen på det samme.. Vi prøvde nesten et år før jeg ble gravid og er veldig glad vi fikk det til uten hjelp. Så da ble det november.. vanskelig å planlegge
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Jenta mi på 8 er født i desember- Hvilken erfaringer etterlyser du ? Hun er særdeles oppegående- går glimrende på skolen- bare skryt fra lærerne- flink- hun er litt "lita" iforhold til mange i klassen- men dette ligger da mer i genene;) Må du huske at februar snart er "over" - og om du skal ha desemberbarn må du nesten bli gravid iløpet av tidlig/midten av mars... og om dere ikke har begynt prøvingen enda er det kanskje ikke så aktuelt uansett ?!! Med mindre du vet du blir gravid på 1 forsøk!
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Har prøvd 2 mnd allerede, så det kan jo være litt aktuelt da.. Såvidt jeg har regnet med fram til, kan jeg rekke både november og desember barn.. Tror vi hopper over mars, men kanskje prøve nå i februar så da blir det isåfall november barn
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Du er da steinhard på planlegging her syns jeg hehe... Har du barn fra før... ? Skulle egentlig hatt 2 desemberbarn faktisk- men "lillegutt" med termin 30desember 08- ble født 13.januar 09 -Så en november 10 baby kan fort bli en desember 10 baby... Vil nå bare påpeke at det har da absolutt ingenting å si når barnet er født Men det er da min personlige mening
Monique8 Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har både november og desemberbarn, og synes det er helt topp det Eneste som kan være minus med desemberbarn er om en er helt hyper på julepes ) Ellers så ser jeg ikke noen forskjell på dem født på den tida ift når som helst ellers på året. Desembergutten min har alltid ligget langt foran klassegjennomsnittet, så det betyr ikke nødvendigvis noe ift skoleprestasjoner heller
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 12 November er snuppa mi født, syntes det var kjempe kos med vinterbaby og ønsket meg faktisk det denne gangen også .. men nå satt jo lillegutt på første forsøk å, så da blir det mai baby denne gang.. Datteren min ligger laangt fremme både språklig og utviklingsmessig, og både helsestasjonen og barnehagen påpeker dette ofte, merker det jo selv også... Så er det det du tenker på at de blir hengende bak, eller hva? de blir jo noen av de yngste i klassen, men sånn er det jo bare.. jeg er født 2. januar, og har aldri syntes det har vært noe moro og være eldst Mitt Råd er kjør på, man tenker ikke over noe så bagatellmessig som det engang når man har fått den perfekte lille babyen sin i armene Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå