Gå til innhold

Amen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Artikkel om samfunnet, mødre, effektiviseringstrang og "profesjonelles" annulering av Kvinnen som ekspert på fødsler, barsel og amming

http://mammanett.no/amming/bare_mas

Flott lesing synes jeg!

Amen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før i tiden var det også vanlig å trekke tenner uten bedøvelse. Hvem ville gjort det i dag?

Mye og mangt var vanlig før i tiden. Og så gikk verden litt fremover og i dag er vi så heldige at vi kan velge :D

Skrevet

?

For all del frøken. Artikkelen handler altså ikke om for eller imot det ene eller det andre men er en (synes jeg) tankevekkende refleksjon om hvordan vi idag ser på kvinnen i samfunnet og de valgene som blir lagt tilrette for oss - kanskje på bekostning av andre ting. Var det svaret ditt en rein ryggmarksrefleks eller gadd du lese artikkelen?

Skrevet

Jeg leste hele og synes det var en tullete artikkel

20:45

Skrevet

Tullete? Hvorfor det egentlig?

Skrevet

Alt skal på død og liv være sååååå naturlig, man skal amme, føde hjemme, ikke få medisiner og blablabla.

I en perfekt verden der alt går etter planen så er alle råd gode. Men slik er det ikke og da er det tullete å overse det faktum at alle kan ikke føde naturlig, alle kan ikke amme, det er ikke forsvarlig for enhver kvinne å føde hjemme osv.

Men for all del: Legg gjerne mer press på at alt som har med kvinnekropp, svangerskap, fødsel og barn skal være så naturlig. Mens vi andre gasser oss i bedøvelser hos tannlegen og det som verre er

Skrevet

hm... funny. jeg leste den HELT motsatt av deg. Ikke som et innlegg om at man IKKE skal bruke smertestillende, bør føde hjemme osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...