Shantily Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Hei Er no nett blitt gravid med nr 2, og går heime på dagpengar. Før eg fekk nr 1 hadde eg 100% vikariat. Om eg no ikkje får jobb, eller får jobbe 50%, får då pappaen alikavel pappakvoten? Skulle ikkje det bli nokre nye reglar for det i juli? Får heller ikkje barnehageplass før til hausten, og har søkt etter dagmamma men får ikkje nokon. So det er ikkje berre berre å eventuelt prøve å få ein 50% jobb her og no. Og sist svangerskap blei eg sjukemeld frå 3mnd pga bekkenproblem og betendelsar. Men om dei nye reglane gjeld frå juli, so kjem vel vi under dei om eg framleis går på dagpengar?
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 ja dine dagpenger teller som "arbeid" slik at mannen din får rett til fedrekvoten og du får rett til fødselspenger:) ikke hørt om noen nye regler angående dette.
Shantily Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2010 oki, flott=) Ein ting mindre å stresse seg opp for trudde det skulle kommenye reglar for fedrekvoten, at dei skal få rett til den sjølv om mor ikkje jobba 50%
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå