Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 2.gangs og på termin. Syns å ha hørt at noen tømmer seg før fødsel..Pleier ikke ha det sånn som dette.Plutselig ut a det blå. Takk for svar. (sorry detaljene)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 ingen som har hatt det sånn før fødsel? Hi
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 For meg høres dette ut som omgangssyken som går nå.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Jeg hadde det AKKURAT sånn dagen før jeg la meg for natten (natten da vannet mitt gikk) Så det kan godt være ett tegn! Jeg kom ikke på det før etterpå, at jeg hadde vært skikkelig råtten i magen, rett og slett, rett før det hele begynte:) Krysser fingrene:D
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Er ikke omgangssyken nei,det har jeg hatt for en stund til bake. Ja føler meg helt råtten i magen.masse ekkel luft(sorry detaljer).Og pleier ikke ha det til vanlig.Slipper sjelden gass så dette var så rart.Og ikke noe gøy.hele tiden jo.håper det skjer noe snart da Takk for svar Hi
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Jeg er ei uke på overtid og har samme problemene (om vi kan si det). Har hatt det i en 4 dager, og er visst begynnt å åpne meg. Så det er nok forbredende ja. (håper og ber om det ihvertfall)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå