Gå til innhold

Noen som har prøvd vektklubb.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man skrive inn hva man spiser hver dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jupp,synes det var så stressnede go rotete på en måte..men det som gjorde at jeg sluttet der var fordi maten var vond(ikke gode retter)

Skrevet

Du må ingen verdens ting, men det kan være veldig greit i en startfase og skrive ned alt du spiser, så får du en oversikt.

Jeg har aldri lagd maten der inne, mest fordi jeg insisterte på å ha et normalt kosthold, men å ikke spise mer enn mitt antall kalorier.

Syns det var veldig nyttig å legge inn for å se hvor mye man har fått i seg, og det var veldig greit å ha forumet der man kan spørre om råd og hjelp.

Selv gikk jeg ned 40 kilo på 8 måneder ved hjelp av vektklubb.no, så jeg kan ikke annet enn å anbefale det :)

Skrevet

Jeg har brukt vektklubb.no til å gå ned 10 kg (for et par år siden), men har riktignok gått dem opp igjen.

Man får best utbytte av den hvis man skriver inn hva man spiser, og man er ikke nødt til å bruke de menyene der inne. Menyene er bare som forslag.

Man får liksom et innblikk i hvilke mengder mat man bør spise. Jeg plottet f.eks inn mat før jeg spiste den for å finne ut hvor mye jeg burde begrense meg til. Hadde jeg abstinenser etter godis så kunne jeg plotte det inn og se at det faktisk var kalorier for en hel dag, og fikk plutselig ikke lyst på det mer.

Dessuten synes jeg generelt det var veldig mange hyggelige mennesker i forumet der inne, og savner vektklubben pga det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...