Gå til innhold

Det spirer, Patetica!

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har nå seks tomatspirer og to som jeg tror er chili. Da blir det sommer i år også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, hurra! Hattebukker.

De vokser jo voldsomt de første par dagene over bakken.

I går oppdaga jeg at de tomatene som ble planta ute titter over bakken også, så det ser ut som om suksessen er stor.

Penispaprikaen derimot glimrer med sitt fravær. Typisk penis.

Og avokadoene... nja, jeg tror jeg har sviktet dem (sveket? svukted?) for vannet har ikke akkurat blitt bytta hver andre dag. Men kanskje det fremdeles er håp.

Gjest sug lut
Skrevet

De skal visstnok stå litt kjøligere men fremdeles lyst når de kommer fram. Hvordan man skal få til det stod det ikke noe om.

Men har avokadoene kommet ut av seg?

Skrevet

Neihh... men den enne begynte å sprekke og se lovende ut en stund.

Skrevet

*kremt*

Her funker det strålende med kritikk ser jeg, for over natten har avokado nummer én gjort store fremskritt!

Bilder kommer-

Gjest sug lut
Skrevet

Du kan ikke se det, men jeg bøyer meg ærbødig her nå. En av grunnene til at du ikke kan se det er at jeg står i snø til livet.

Skrevet

a) Du er überfashion-mor med ayfåun som du taster lett på og kan betrakte all verdens nettsider selv fra byens lugubre bakgater?

B) Du glemte å lukke verandadøren i går kveld og har derfor en halv meter snø i stua?

c) Din idiotiske arbeidskollega glemte å lukke vinduet i går ettermiddag og din arbeidsplass er under snø?

Gjest Siklerotte
Skrevet

Heh, den bloggen din er ikke mye å skryte av! Og nå skal jeg snart til et land hvor du IKKE har noe flagg av, hah! Skal nesten lage meg blogg bare for å få et sånt flagg!

Skrevet

Pøh. Jeg har faktisk flere svenskeflagg.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, som om jeg skal til SVERIGE! Ikke vær så misunnelig!

Skrevet

Ok da, Álora. Men jeg har en del spanske flagg og.

Skrevet

Du veit hva "igjen" betyr? Det betyr nemlig at du gjør noe du allerede har gjort.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, og jeg har gjort det - og du er den eneste som faktisk ikke vil tro meg!

Gjest sug lut
Skrevet

Noen glemte å lukke himmelen. Først oppdaga naboen det og freste i sjutida. Så oppdaga mannen at det fortsatt var åpent der oppe og gravde oss (og naboen) fram igjen rett før legging. Til morgen i dag var det ikke spor av at noen hadde måkt noensinne, mens vinden hadde laget halvmeterskavler overalt. Nå tror du kanskje jeg er lav i lortfallet som står til livet i en halvmeter, men nei: Når man flytter mange halvmetere sammen i haug, blir de ekstremt store og skumle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...