Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Som kan fortelle meg om det finnes leiligheter til leie og som ikke er alt for dyrt?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 ikke flytt dit!! Det kryr av tatere der, og masse sure folk!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Jeg bor på Orkanger. Og den andre anonyme her virker jo helt blåst - har tilgode å se en tater, og jeg har bodd her i flere år. Ikke er folk sure heller. Ja det finnes leiligheter, men vanskelig å få tak i noe med mer enn 1-2 soverom. Prisen varierer mellom 5 -8 tusen. Det er mest sokkelleiligheter til leie. Men om du evt. jobber eller hører til Trondheim hadde jeg ikke valgt å flytte til Orkanger nå med tanke på de nye bomringene som kommer fra 1 april. Det er helt sprøtt. Jeg pendler til jobb i Trondheim med bil og har rundt 2400 nå i reiseutgifter. Det blir dyrere fra 1 april.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Har prøvd å poste dette innlegget flere ganger, men dib var klikk.. Jeg bor ikke i Trondheim nei, kommer fra den andre retningen. Sokkelleilighet med 2 soverom er mer enn bra nok for oss. - Trådstarter.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 anbefaler deg å sette inn annonse i sør-trønder avisa, for det går ofte via kjentfolk, så det er sjelden det ligger noe ledig på nettet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå