Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er d noen her inne som har brukt p-ring.. og blitt gravid?? og hvorfor kan man ikke skylle p-ringen i varmt vann?? står ingen plasser hvorfor.. bare at man skal skylle ringen i kaldt eller lunket vann og ikke varm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt p-ring, men ble ikke gravid før jeg sluttet å bruke den, men da gikk det fort (heldigvis for meg som da mente å bli gravid). Jeg vet ikke sikkert hvorfor man ikke skal skylle den i varmt vann, men det jeg har tenkt er at varmen er med på å utskille hormonene sånn at hvis man skyller den i for varmt vann, så er det fare for at man "skyller" ut hormonene i vasken og at den derfor ikke virker godt nok. Man får jo heller ikke kjøpt pakker med mer enn 3 ringer av gangen for at man ikke skal ha dem for lenge hjemme og på apoteket oppbevarer de dem i kjøleskapstemperatur, regner med at det er samme grunn til det.

Skrevet

har brukt p-ring og ikke blitt gravid før jeg valge å slutte med den:) Når den får så mye varme på den ødelegger det utskillelsen av hormoner (om den slipper ut for mye på en gang, eller om den slutter helt vet jeg ikke) men det er visstnok derfor:)

Skrevet

tusen takk for svar :) da er d bare til å sitte og vente og se hva som skjer.... min samboer hev ved ett uhell p-ringen i do litt over en uke før eg skulle ta den ut(må ta den ut hver gang vi skal ha sex da han merker ringen).. og fant ut at vi kunne koke ringen før eg puttet den inn igjen!! hallo sa eg... putter da ingenting inn i kroppen igjen kokt eller ikke som har lagt i do og flytt...

Vi fant derfor ut at han kunne prøve å hoppe av i svingen... meeeen nei du .. funket litt dårlig d gitt.. lure på om han inderst inne er klar for nr 3 nå :)

Skrevet

Jeg er nå gravid og ble det mens jeg gikk på p-ring. Har brukt p-ring som den skal brukes, hatt mensen,og ikke tatt den ut når jeg og typen har hatt sex.

Skrevet

Vi var nødt til å ta den ut.. han merket ringen så godt. Og nå tror eg eg kanskje er gravid igjen :) er kjempe trøtt hele tiden og sover med en gang eg har mulighet!! og sulten som bare d!! men hadde spotting ett par dager... så er vel bare meg som håper at d er blitt en liten "bomklaff" har jo lyst på en liten en igjen :)

Skrevet

jeg ble gravid på p-ring, men den hadde tydeligvis falt ut, så vet ikke hvor lenge jeg gikk uten for merket det når det var på tide å ta den ut at den ikke var der. så hvor den ble av er et mysterium. istedet ble jeg gravid med tvillinger som jeg dessverre mistet i MA.

Men nå er jeg heldigvis i uke 35 men ny baby, denne gang uten p-ring i forkant..

Skrevet

Tipper du glemte å sette den inn i utgangspunktet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...