Carina har to små gull Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Jeg er nå 4 dpo og i etteriddag har jeg vært støl i livmor området og det stråler ned i lårene. Kjenner at det jobbes for fullt der nede. Hvordan kjentes dine festesmerter ut??? Skal sies at det kjennes ut som da sist jeg ble gravid...
<3 mi corazoncito <3 Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Hmm.. Det er ikke hellt "vokse smerter" i livmoren du kjenner? Festesmerter skal man vel isåfall merke før ?? Jeg hadde vokse smerter i livmoren fra IKM og utover.. Er jo et godt tegn at du kjenner murringer da =)=)=)
mrs. hs Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Jeg vet ikke åssen festesmerter føles, har aldri kjent festesmerter eller hatt festningsblødning.... Det er omtrent sånn som dette skjer i følge det man kan lese om dette Etter el. og sædet kommer frem til egget og det blir befruktet tar det 3-4 dager for egget å komme seg ned i livmoren, etter omtrent 7-8 dager fra befruktning fester egget seg i livmoren... så jeg vet ikke om det du kjenner er festesmerter eller noe annet?? Det er oft snakk om at festningsblødning skjer omtrent 11-12 dpo...
♥Axinija♥ Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Tror ikke det er mulig å kjenne festesmerter tidligere enn 4 DPO som en annen lenger opp skriver...Egget fester seg jo alt i fra 4-8 dager etter EL, eller?? Jeg husker ikke selve festesmerten som du sikter til, men skjønner godt hva du mener mtp den "strålingen" ned i gjennom lårene....den har jeg enda...er ca 4+4 idag! Håper, håper, håper det er noe på gang Carina...krysser fingrene og sender masse babystøv! KLEM
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Hei Carina, husker jeg feil eller ventet du på noe form for svar fra sykehuset? Har tenkt så mye på deg... Klem
Carina har to små gull Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2010 Stølheten er der enda idag, håper det er et godt tegn Ja jeg går å venter på noen prøver vi tok i november. Tok masse gen prøver av oss begge. Har ikke hørt noe enda fra de. Kunne ta noen mnd. Prøvene måtte sendes til London. Trodde kanskje det var de som hadde ringt her om dagen, men visst vært noen fra jobb.
♥Axinija♥ Skrevet 18. februar 2010 #8 Skrevet 18. februar 2010 Å som jeg håper det er noe på gang!!!!!! Tenker mye på deg skal du vite... Klem
Gjest Skrevet 18. februar 2010 #9 Skrevet 18. februar 2010 Måtte smile litt når jeg las det du skrev Carina, for idag har jeg hatt det på eksakt samme måte! Er 5 dpo Hos meg er den stølheten nesten som "ising" og det kjennest nedover begge beina.. Hm håper dette er et godt tegn! For oss begge lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå