Gå til innhold

Åh, for en drittkveld.. Er MAX fortvila!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Japp, da må vi ut av leiligheten vår.. Jeg har riktignok hatt lyst til å flytte en stund, men ikke før vi hadde noe nytt :-/

Vi leier en sliten, men fin, fireroms leilighet på et nydelig sted her vi begge har vokst opp.

Nå har det desverre vært vannlekkasje fra badet og ut i stua og ned til naboen under oss, og leiligheten må totalrenoveres og blir ubeboelig i omtrent to måneder.. De setter sannsynligvis i gang i bgynnelsen av mars..

Hurra! Da er det bare å sette alt vi har på lager (eller håpe på atd et kan stå på et av rommene her mens det blir pusset opp og finne et nytt sted å bo! Fint!

*lusker ut på kjøkkenet og henter vinflaska*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bånnski fra meg!! Så utrolig kjipt! Bo hos svigers da?? :D hahaha

Skrevet

ALDRI! For all del, nydelige mennesker, men jeg vil ikke ende opp med å hate dem fordi vi har tråkket oppi hverandre i ukesvis!

Og takk, blir bottoms up her i kveld ja.. (Her jeg sitter alene i min ensomhet..)

Skrevet

Så utrolig fortvilende! Ikke alltid bare bare å finne seg noe passende på så kort tid heller...:-(

Håper virkelig det ordner seg for dere så snart som mulig, så dere slipper å gå og tenke på dette.

Skrevet

Takk, det håper jeg også :o) Kom selvfølgelig nå når samboeren min jobber bort i tre uker (to uker igjen), så blir liksom stående alene oppi driten også. Lite jeg får gjort av pakking med en krevende halvannetåring i huset :-/

Skrevet

Har du noen i nærheten som kan avlaste litt? Familie, venner?

Man kan være veldig effektiv når man må, og har et veldig begrenset antall med timer.

Nei, en halvannetåring er da fulldagsjobb i seg selv, så skjønner at ikke mye kan bli gjort da;o)

Skrevet

Har til og med en ekstra halvannetåring her 8-16.30, så ja, det er definitivt en fulltidsjobb ;o)

I morgen ettermiddag skal hun til svigers og spise middag (og sannsynligvis bli både badet og pysjet og klar for senga når jeg henter igjen), så da har jeg en time eller to til rådighet, og forhåpentligvis tar mamma henne lørdag og svigers igjen på søndag. Gubben er hjemme i helgen, så da får jeg satt han i sving også :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...