Piken på landet Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Jeg er så heldig at jeg har en svigermor som elsker å strikke, å nå har hun vært her med 10 oppskriftshefter. Så nå sitter jeg her å skal plukke ut noe kjekt til snuppene! Jippi!
brooklyn Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Jammen kjære deg, her inne liker man ikke svigermødre! De er roten til alt ondt, de oppdrar sine sønner til å bli noen ryggløse tølpere og tapere, de overtar og ser skjevt på alt du gjør, de kommer ikke på besøk og gjør hyggelige ting, de ommøblerer i skapene dine og kritiserer din bruk av våtservietter og middagsglass! Håper du lærer dette snart!! (Min svigermor er også en kløpper på strikking, og er nå satt i arbeid for å strikke nuuudelig kjole til lilleFrøkens første jul! Kjekt for oss som har snille svigermødre!)
erteposen + 4 Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Så snill hun er!!! Min elsker også å strikke, og vi får plukke ut masse fine og praktiske plagg til gutta våre.
melkekua™ Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Ja, du har en snill svigermor ;o) Jeg har en god og snill svigermor jeg også. Godt å se det er flere av oss hehe.
Musemor med tre søte små Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Min mor er også slik ;-) Masse fint i ull til gutten ;-)
Tommage♀♂ Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Min svgermor er også snill. Og jeg håper vi kan holde kontakt og være venner selv om jeg nå forlate sønnen hennes...=/
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har også en svigermor som gjerne strikker! Deilig )
Tante Bassa Skrevet 17. februar 2010 #9 Skrevet 17. februar 2010 Det er så koselig å lese at det finnes noen som setter pris på svigermødre :-) Jeg selv har ingen svigermor, men en eks-svigerinne som strikker til min lille gutt. Hun er tante til mine to eldste, men ikke til sønnen min. Jeg setter utrolig stor pris på henne, og at hun gidder å bruke tid på min sønn :-) Hennes mor, min eks-svigermor er også utrolig snill. Da sønnen min ble født (ikke hennes barnebarn) kom hun med skinnpose og dåpskjole, som jeg kunne låne :-)
nybegynner07 Skrevet 17. februar 2010 #10 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har ikke bare en snill svigermor, jeg har også en barnebarnløs tante som er superskjønn i tillegg til en snill mamma. For en positiv tråd dette ble ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå