Gå til innhold

Åååå, min snille svigermor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har en svigermor som elsker å strikke, å nå har hun vært her med 10 oppskriftshefter. Så nå sitter jeg her å skal plukke ut noe kjekt til snuppene! Jippi!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen kjære deg, her inne liker man ikke svigermødre! De er roten til alt ondt, de oppdrar sine sønner til å bli noen ryggløse tølpere og tapere, de overtar og ser skjevt på alt du gjør, de kommer ikke på besøk og gjør hyggelige ting, de ommøblerer i skapene dine og kritiserer din bruk av våtservietter og middagsglass!

Håper du lærer dette snart!!

(Min svigermor er også en kløpper på strikking, og er nå satt i arbeid for å strikke nuuudelig kjole til lilleFrøkens første jul! Kjekt for oss som har snille svigermødre!)

Skrevet

Så snill hun er!!! Min elsker også å strikke, og vi får plukke ut masse fine og praktiske plagg til gutta våre.

Skrevet

Ja, du har en snill svigermor ;o) Jeg har en god og snill svigermor jeg også. Godt å se det er flere av oss hehe.

Skrevet

Min mor er også slik ;-)

Masse fint i ull til gutten ;-)

Skrevet

Min svgermor er også snill. Og jeg håper vi kan holde kontakt og være venner selv om jeg nå forlate sønnen hennes...=/

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har også en svigermor som gjerne strikker! Deilig :o)

Skrevet

Det er så koselig å lese at det finnes noen som setter pris på svigermødre :-)

Jeg selv har ingen svigermor, men en eks-svigerinne som strikker til min lille gutt. Hun er tante til mine to eldste, men ikke til sønnen min. Jeg setter utrolig stor pris på henne, og at hun gidder å bruke tid på min sønn :-) Hennes mor, min eks-svigermor er også utrolig snill. Da sønnen min ble født (ikke hennes barnebarn) kom hun med skinnpose og dåpskjole, som jeg kunne låne :-)

Skrevet

Jeg har ikke bare en snill svigermor, jeg har også en barnebarnløs tante som er superskjønn i tillegg til en snill mamma. For en positiv tråd dette ble :o).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...