Gå til innhold

Hvilke symptomer har dere på Eggløsning??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Etter å ha studert lenge hva folk får av symptomer når de er gravide er jeg nå nysgjerrig på hvordan dere merker at dere har eggløsning?

Jeg er klar over dette med temping osv, men lurer på hvordan dere ellers merker det? Slim? Hvor lenge eventuelt? Vondt, hvor og når og før eller etter EL? Hva med dere som tar eggløsningstester, har dere merket dere når dere har eggløsning i forhold til smerter, slim og når dere selv trodde det var??

Ble et laaangt spørsmål, men jeg er så nysgjerrig. Synes jeg får El-symptomer mer og mer og vondere og vondere og over flere dager for hver syklus jeg.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei.

Jeg kjenner veldig godt når jeg har eggløsning, er menslignende smerter.

Når jeg kjenner den stikkende smerten i sidene på nedre del av magen har jeg tatt eggløsningtest for å sjekke om det stemmer. Å eggløsningstesten har vært positiv alle de gangen jeg har testet. Så føler egentlig ikkje at jeg trenger å teste siden jeg kjenner det så godt.

Skrevet

Jeg har bar teorier om når jeg har eggløsning... må ha el.tester for å være sikker! Så om jeg får pos på el test begynner jeg å være obs på om jeg kjenner eggløsning.... siste gang har jeg teori om at jeg hadde el på tirsdag.

En gang var jeg helt sikker på at smerter jeg kjente måtte være eggløsning, så jeg testet for LH stigning, men det var neg. Jeg fikk pos LH tre dager seinere.... så jeg har ikke peiling når det er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...