Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Det står at den er for opp til 70 cm og 8kg, ca 10 mnd. Ha ha. Vesla er 8700g og 70cm nå og er 5 mnd... betyr det at vi ikke kan bruke den da, eller? Håper jo på at hun ikke skal vokse så fælt nå framover, men det har jeg jo håpet siden jul http://biltema.no/no/Hjem/Baderomstilbehor/Tilbehor-barn/Babybadestol/
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 17. februar 2010 Hmmm, altså Veslefrøkna som skal ha stolen da, ikke jeg
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Tror disse er beregnet fra starten av, når de er 5 mnd + så er de mer ivrige i vannet og vil gjerne leke med vannet og lekene. Så jeg tror ikke barnet får noe nytte av den nå. De sitter jo ofte litt mer også nå
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 du kan bruke denne :-) http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=492137&b_kid=492120
Style_hunter Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Har Flipper badestol fra OK Baby kjøpt fra Kids&Care som anbefales på det varmeste Men der må barnet sitte og tror vi brukte den fra ca 6mnd:)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2010 Ja, det går helt fint å bare ha henne i balja, men pappan har litt problemer med ryggen og det blir litt tungt for ham å holde henne i badet lenge så er som regel jeg som bader henne. Hadde jo vært litt koselig om pappan orka det og. Men hun "sitter" mer i badet nå enn før så det er ikke så tungt lengre og det er vel ikke lenge til hun kan sitte selv heller.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 har du en sånn høystol fra IKEA? de hvite med avtagbare bein? uten beina er disse stolsetene supre å sitte i badekaret i;-)
E, T & T og ei te Skrevet 18. februar 2010 #8 Skrevet 18. februar 2010 På barnas hus har de også sånn badestol. Det er den du skal bruke etter den du linket til. ( den du linket til er vel fra fødsel tom.4-5 mnd) Det står vel at den skal brukes fra barnet sitter selv, men vi brukte den fra lille var 4 mnd. og anbefales. Det er en sitte stol med leker på og sugekopper under
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 18. februar 2010 #9 Skrevet 18. februar 2010 Vi kjøpte sånn badestol som ligner den fra kids & care på babyshop for ikke lenge siden. Sjarmtrollet sitter bra i den enda. (snart 10 mnd) Jeg har tidligere badet i badekaret sammen med ham, men det har jo ført til at vi ikke har bada så ofte siden det er litt mer styr når vi må bade begge to... Men med denne stolen er det bedre.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 19. februar 2010 vi har dessverre ikke badekar vi da... *sukk* har en sånn blå Ikeabalje, men hun begynner jo nesten å bli litt for lang for den, er 70 cm nå.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 20. februar 2010 #11 Skrevet 20. februar 2010 Men siden det er sugekopper, så sitter den i dusjen også. Vel og merke hvis det er fliser eller sånn dusjkabinett med glatt gulv i. Var iallefall det de sa på babyshop.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 9. mars 2010 #12 Skrevet 9. mars 2010 Sønnen min likte ikke å sitte/ligge i en sånn badestol. Så ikke noe godt ut for rumpa og tissen hans. Han skled jo nedover til den greia som stopper mellom beina. Tror det var derfor han ikke likte det. Han er mye mer fornøyd uten den:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå