Gå til innhold

Tilbakemelding på egne innlegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du flink å gi tilbakemelding på egne innlegg?

Kanskje ikke hovedsaklig her inne, her er det jo litt vanskelig å skille mellom alle de forskjellige anonyme, men generelt på alle forum.

Det er litt lite inspirerende å legge litt i svaret, for så at hovedinnlegger ikke gir noen respons tilbake. Eller, er det bare jeg som syntes det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det jeg også.Akkurat her inne så er det så mange kranglefanter at det blir nok debatt likevel :-P Synes alle kunne bruke et fake nick under innleggene sine her inne.Som det var nevnt i en tråd her en gang.

Anne

Skrevet

Helt enig med deg, kjedelig hvis man virkelig engasjerer seg litt i temaet, så får du null respons. Jeg prøver å alltid gi respons, men noen ganger finner jeg ikke innlegget igjen (elendig søkemotor her inne......)

Skrevet

Ja, du har rett i at søkemotoren her inne på bim/dib er elendig! Særlig er det vanskelig å finne igjen innlegg her inne på anonym, siden det er så mange innlegg her inne. Men på de andre forumene er det ikke så ille da.

Fake nick her inne kunne vært lurt ja. Noen er flinke til å skrive tidspunkt da, men når det blir endel innlegg på samme tråd blir det forvirrende... He he!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...