Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har blødninger nå. det står skrevet overalt at det er vanlig å blø litt, men hva er litt`???

når jeg tørker meg blir dopapiret rødt, er det litt`?

kan non som vet litt mer enn meg hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde litt blødning forrige uke. Bare en kveld, og det var også som hos deg på papiret etter toalettbesøk, samt litt i trusa. Mengden var sånn at det holdt med truseinnlegg, og fargen brunlig og ikke frisk rød. Jeg har målt hcg 2 ganger etterpå med 3 dagers mellomrom for å sjekke at denne utvikler seg greit. Kontakt legen hvis du er urolig. Det er lettere å få målt hcg enn å komme til på ul så lenge som du ikke har smerter... Ønsker deg lykke til og håper det går godt.

Skrevet

Hcg er det hormonet kroppen produserer ved graviditet =) Det som gjør at en gr.test viser positivt..

I hvilken uke har disse blødningene kommet?

Skrevet

takk for svaret. nå skal jeg til lege og ta ultralyd i morgen så da får vi se. I dag har jeg smerter som ligner på mensensmerter...

jeg har tatt en graviditetstest som fortsatt viser positiv. så vi får bare vente og se. Jeg hater å gå sånn og lure og være bekymra.

Skrevet

Hei, jeg har det sånn som det, litt blod når jeg tørker meg og menssmerter... Er 8+2 i dag. Har ringt legevakt, men jeg kommer ikke inn der i kveld, så må vente til legekontoret åpner i morgen og håpe at hun sender meg på UL... Er forferdelig å være så bekymret! :( Men lykke til i morgen til oss begge!

Skrevet

hei igjen.

var hos privatlege i dag og det var ikke noe liv lenger. de tok invendig ultralyd.... så det var det.

da får jeg bare vente til det kommer ut... ikke like gøy :(

lykke til til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...