Gå til innhold

Carina81!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Hvordan går det med deg? Har du hørt noe fra sykehuset?

Nå er du vel over el perioden - håper det har klaffet for dere denne gangen :)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :)

Nope har ikke hørt noe som helst jeg. Prøvde jo å ringe med genestisk, men de har ikke ringt. Er sikkert noen fra jobb som ville ha tak i meg. Får vel brev i posten om det skulle være de.

El perioden er over ja, er hele 4 dpo :) Laaaang tid til ikm. Men har klaffe bra på el. Hadde positv el test fredag og lørdagsmorgen. Skikkelige el smerter lørdags formiddag og negativ test igjen på lørdags kveld. Hadde god sex både på natt til torsdag og fredag, fredags ettermiddag og lørdags morgen. Prøver å la være å tenke på det, men er ikke så lett.

Var hos fastlegen min igår pga at jeg har slitt med "tung pust". Men er nok bare muskulært og skal begynne med manuell terapi. Samtidig som jeg var der tok fastlegen masse koagulasjons prøver av meg bare for å utelukke at jeg ikke har en blodsykdom som gjør at jeg danner blodpropper under svangerskapet. Også sa han til meg før jeg gikk at han håpet at jeg ikke var der igjen om så alt for lenge.

Du har vel vandret over til 2 trimester nå??? Må være skikkelig deilig. Er formen blitt bedre???

Håper jeg kommer over i de gravides verden om ikke så alt for lenge :)

Stor klem :)

Skrevet

Så bra det ikke var noe farlig fra sykehuset da!

Godt legen din sjekker alt slik at dere evt. kan få hjelp hvis dere skulle trenge det. I dag finnes det jo, heldigvis, medisiner og hjelp for det meste - så overbevist om at det blir baby på dere snart! Leser om mange som får blodfortynnende etc i begynnelsen av graviditeten.

Jeg er 11+6 idag så imorgen flytter jeg til 2. trimester. Merker jeg har roet meg veldig de siste dagene, og er ikke spesielt redd for SA/MA lenger, men tenker en del på om alt er bra med den lille - at den er velskapt! Nevnte jeg at man bare går fra en engstelse til en annen?!? hehe ;)

Håper å se deg inne på 1. trimester om en 2 ukers tid ;) Sender litt babystøv ****************************** ;)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...