Gå til innhold

Noen som har tid til å ta en liten titt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange forespørsler ute og går nå og jeg er som de fleste andre her inne veldig interessert i å høre litt om når dere tror nurket mitt kommer..

jeg er født 230787

faren er født 200781

er førstegangsfødende og fått forespeilet at det er en liten prins vi venter på i slutten av mars, lurer jo også på om dette stemmer :)

hadde blitt veldig glad om noen hadde hatt tid til å kikke litt, vet ikke om det er noe mer info jeg må skrive her??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

27. mars kommer veldig sterkt fram her. Jeg tror det stemmer at det blir en gutt. Jeg får opp et navn på J. Har dere snakket om navn??

Skrevet

Tusen takk for at du tok deg tid, Sanna..

27 mars er faktisk termindatoen, så den stemmer jo evt ganske bra..

vi har snakket om navn, ikke bestemt oss helt, men de navnene vi har som alternativer begynner begge to på L..

ser du noe mer i forhold til fødselen, om hvordan det kommer til å gå i forhold til tid, smerter osv?

Tar gjerne i mot info om alt du måtte få opp.. ;)

Skrevet

Hei,

Da dukker han kanskje opp på termin, da! :)

Jeg tror det går bra, men at du gruer deg en del. Jeg får opp at dere får et par "bomturer" til sykehuset tiden før og samme dag som han blir født. Så kan hende du får noen "falske" rier/kynnere før fødselen.

Jeg får opp at han blir født på kvelden og at det hele starter om morgenen. Men det blir ikke hele dagen på fødestua. Sånn ca fra kl 17-20/21 får jeg inn som selve fødselen.

Jeg får inn at samboeren din støtter deg veldig bra, men at han også gruer seg en del. Det kommer til å gå helt fint!! Prøv å nyt fødselen selv om det gjør vondt og du gruer deg.

Skrevet

Hei igjen :)

nok en gang, tusen takk for at du tok deg tid..

Jeg kjenner jeg gruer meg litt til fødselen ja, men dette roet meg litt ned. Samboeren min gruer seg nok vel så mye som meg, men sånn er det vel å være førstegangsfødende ;)

Har bare et siste spørsmål, får du opp noe i forhold til hvordan fødselen kommer til å starte? Kommer vannet til å gå, eller vil den starte med rier?

Skrevet

dytter litt i håp om at du sanna har litt tid til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...