Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 hei dere Idag har jeg en sikkelig uggen følelse i magen og føler ting ikke står bra med den lille spiren min. de 2 siste dagene har kvalmen og de ømme puppene forsvunnet helt :/ er dette noe dålrig tegn?? Idag har jeg hatt en oppblåst pressende følelse i magen, og magen kjennes ganske hard ut når jeg tar på den..... Off begynner nesten å grine for jeg har en sikkelig dålrig følelse....... Skal på ultralyd om 3 uker, da skal jeg være 12 uker på vei. Har ikke blødd noe i dette svangerskapet og når jeg var 7+3 var vi på sjukehuset på tidlig ul å såg en liten spire med et tydelig bankende hjerte:D er det stor sannsynlighet for at noe er galt når jeg ikke har blødd en dråpe`? kjenner småmurringer i magen omtrent hele tiden, men ikke noe store smerter..... Hva tror dere? krysser mine fingre og tær for det er fortsatt liv om 3 uker
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Om du har blødd eller ikke trenger ikke ha noe å si. Jeg begynte å føle meg oppblåst og fikk "press" i magen og hard mage når den begynte å vokse. Kvalmen og de ømme puppene forsvant også. Dette var rundt uke 18 tror jeg. Er nå uke 29 og alt står bra til! Vil uansett ringt legen din i morgen, evnt kvinneklinikken der du bor. Kanskje vil de ha deg inn på ul/ kontroll igjen?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 det er helt vanlig at symptomer forsvinner. Kan godt hende de kommer tilbake før du vet ordet av det:-) Og da vil du nok ønske de bort igjen:-) hehe... Hvis du ikke har blødd noe, er dette et veldig godt tegn:-) Og du har i tillegg sett spiren, så da har den det nok som plommen i egget der inne:-) Det å bli oppblåst er veldig vanlig! Jeg hadde nesten ikke symptomer i begnnelsen, var heldig sånn sett. Merket ikke jeg var gravid før jeg var over 8 uker på vei, og alt gikk heldigvis bra. Sitter nå her, kulerunn og venter på lillemann:-) 16 dager igjen! Forhåpentligvis har jeg født innen du har vært på ultralyd, men du må ha masse masse lykke til:-) Det går nok veldig bra skal du se:-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå