*septemberbaby* Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 hei dere Idag har jeg en sikkelig uggen følelse i magen og føler ting ikke står bra med den lille spiren min. de 2 siste dagene har kvalmen og de ømme puppene forsvunnet helt :/ er dette noe dålrig tegn?? Idag har jeg hatt en oppblåst pressende følelse i magen, og magen kjennes ganske hard ut når jeg tar på den..... Off begynner nesten å grine for jeg har en sikkelig dålrig følelse....... Skal på ultralyd om 3 uker, da skal jeg være 12 uker på vei. Har ikke blødd noe i dette svangerskapet og når jeg var 7+3 var vi på sjukehuset på tidlig ul å såg en liten spire med et tydelig bankende hjerte:D er det stor sannsynlighet for at noe er galt når jeg ikke har blødd en dråpe`? kjenner småmurringer i magen omtrent hele tiden, men ikke noe store smerter..... Hva tror dere? krysser mine fingre og tær for det er fortsatt liv om 3 uker
gravidfotball Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Tror du kan ta det helt med ro! Har lest om mange her inne og på BV som har mistet symptomene i ca uke 9, men at alt har stått bra til. Mot slutten av 1.trimester stopper hcg produksjonen opp og da er det vel naturlig at symptomene også stopper opp..? Så lenge du har sett et bankende hjerte, er det mye som skal til for at det skal gå galt. Er vel 95-98% sjanse for at alt skal gå bra når du har sett hjertet slå! Murringene er forresten bare et bra tegn, hvis jeg forstår riktig. Jeg har hatt murringer og rare følelser i livmoren hele tida og lest om "alle" andre som også har det Det går nok bra skal du se!
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Dette går sikkert fint du Når du har sett bankende hjerte er det ca 95% sikkert at du kommer i mål. Symptomene kommer og går, og jeg skjønner din bekymring....vi er jo redde i denne fasen, men dette kan være helt normalt. Småmurringene du kjenner er livmoren som vokser og strekker seg. Skulle du bli så urolig at du ikke klarer vente får du heller kontakte gynekolog og spørre om en ny ul - eventuelt ta en privat. Krysser fingrene for deg
*Nøtta* Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 JEG hadde nok blitt mer bekymret om jeg ikke kjente murring jeg,om puppene ble normale igjen osv.. Så jeg hadde ikke bekymret meg om jeg var deg,det står helt sikkert bra til nedi hulen.
Engfiol Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Det beste du kan gjøre for barnet er i alle fall å slappe av og tenke positivt ;-) Blir du for urolig så kontakt gynekolog. Alt er helt sikkert i orden =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå