Cat&Gullungene Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Jeg får ut endel seigt, klumpete utflod ca 1-3 ganger om dagen. Lurer på hva det kan være? Andre som kjenner seg igjen i beskrivelsen? (blir liksom liggende som en klump i trusa, litt tråete...(?)
Cat&Gullungene Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2010 Oj, det høres jo ikke bra ut :-( Men jeg klør ikke, eller har annet ubehag...?
Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har hatt det siden jeg fikk mitt første barn i fjord mars. Har det enda.. Gynekologen min sa at det ikke var noe å gjøre med det,at det er helt normalt. så ikke vær redd:)
kmne+ida+sara Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Så greit å høre at det er flere som har det... Jeg var litt redd for sopp jeg og, men det er jo ingen misfarging, bare litt annen lukt av og til. :S
lin76 Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 Heilt normalt og ikkje farleg! Er kun kroppen som beskytter fosteret mot bakterier el anna smuss inn den vegen.
Cat&Gullungene Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2010 Takk for svar ;-) Snille kroppen min som beskytter den lille bebisen da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå