Gå til innhold

Perspektiv på livet? Fraværende??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt sykt å sitte å lese her inne. Mens ei dame sørger over sin mann som har tatt sitt eget liv sitter det andre å faktisk mener at de ønsker seg ei jente framfor en gutt, eller lurer på om de skal være utro mot sin partner osv osv. Finnes det virkelig mennesker som har opplevd så lite i livet sitt at de ikke eier perspektiv? Kanskje det er på tide å gå litt inn i seg selv, sette pris på det man har når man har det og slutte å være så jævla overfladiske? Men en dag kommer vel virkeligheten å sparker dere hardt bak vil jeg tro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, må si meg helt enig. Det er så mye merkelig her inne. Det er som en gjeng med damer som alle lever i hver sin lille verden helt uten muligheter for å kunne sette seg inn i andres situasjoner eller forstå noe annet enn deres egne lille virkelighet. Merkelig fenomen her inne ja.

Skrevet

Samtidig må man jo tenke at dette forumet ikke er en konkurranse i å ha det verst. Da vinner ingen av oss, for de som virkelig har det ille er ikke med i konkurransen i gang.

Det som virkelig har det ille, er ikke unnet den luksusen det er å kjenne etter om man føler seg deprimert, irriterer seg over svigers, synes man veier for lite eller for mye, irriterer seg over en mann som ikke stiller opp osv. De har nok med å tenke på neste måltid, hvis det blir et neste måltid.

Dette er et forum der folk kan dele hverdagslige promlemer, øse ut av tankene sine og dele med andre.

Skrevet

Tror du misforstod meg litt. Det er for all del ett forum hvor man kan skrive om små som store problemer, og man skal selvfølgelig få lov til å irritere seg over bagateller i livet, for uansett finnes det alltid noen som har det verre enn deg. MEN når man synker ned på ett nivå som enkelte i de eksemplene jeg nevnte over her, da er det noe alvorlig galt! Å hvis man faktisk ser på det som ett problem at man får en gutt framfor ei jente så bør man få en "reality check" altså. Eller om man sitter å vurderer å være utro mot mannen sin, bør man kanskje tenke litt over hva livet egentlig dreier seg om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...