Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Som rakker ned på andre etc. "så dum du er", "så tåpelig å gjöre som du", "du har ingen intelligens", "du er helt fjern" osv, osv. Jeg forstår virkelig ikke, i fulleste allvor.. Hvorfor? Hvorfor skriver dere så stygt?
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Jeg tipper det er mange her som er gravide og sykemeldte, eller nettopp har fått barn og er i permisjon, som kjeder vettet av seg. Lediggang er roten til alt ondt...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Godt spørsmål!! Dette er grunnen til at jeg har holdt meg borte fra dette forumet i lang tid, men jammen er det ikke noe bedre her nå heller! Har aldri vært borti et forum hvor det er så mye krangling og drittslenging! Og her er det småbarnsmødre som holder til?? Skremmende...!!
Gjest ->>- Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Fnis, du stiller deg i hvert fall lagelig til for hugg ved å beskrive "hjemme med nyfødt" som lediggang. =D
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Hahaha, ja jeg hadde trykket "lagre" før hjernen koblet inn...Men jeg forsvarer meg med at babyen min sov omtrent hele tiden når han var ny, så jeg kjeda meg faktisk noen ganger hver dag...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Folk er frekke fordi det er mulig å være anonym, og slenge ut all dritten man ellers holder inne.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Fordi folk blir tøffere enn toget og monsteret kommer frem så fort man har en mulighet til å være anonym.... Jeg for min del lar heller være å svare på innlegg enn å spytte ut eder og galle som veldig mange andre her gjør...
Annci<3 Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Enig, det er liksom vordende mødre eller småbarnsforeldre som skriver her inne, og fy pokker så frekk mange er! Dette forumet er desidert det minst trivelige, går heller god for mammanett.no hvis noen vil bytte, koseligere der Mange her inne som gjemmer seg bak anonym knappen.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #9 Skrevet 17. februar 2010 Tror mange synes det er litt gøy å provosere, tror ikke alltid de mener det de skriver. Sikkert bare ute etter en reaksjon. Barnslig. Det beste man kan gjøre er jo bare å ignorere dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå