Gå til innhold

Akupunktør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange her inne som sverger til akupunktør?

Noen som føler at det var nettopp dette som har hjulpet dere med å bli gravide?

Mvh. spent "akupuktørprøver"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi meg en liten uke så skal jeg si om jeg sverger til det ;) Jeg går til fysio for noe annet, men siden vi planla å bli gravide, så har hun forhåpentligvis hjulpet oss med det.. Kan ikke skade iallefall :)

Skrevet

jeg går til akupunktur.. Er seks dager over IKM, ingen mens,men også negative tester.. Skal tilbake idag, håper virkelig hun setter noen nåler som får i gang systemet igjen...(eller at jeg faktisk er gravid, noe jeg ikke tør håpe på en gang)

Skrevet

Hei! :)

Får akupunktur og fotsone for tiden, men har hatt kun 2 beh. ennå, så tiden vil vise om det funker. :) Kjenner forandringer på kroppen, så noe gjør den.. Etter den siste beh. har jeg vært sinnsykt trøtt på kvelden!! Men hun sa det kunne skje.

Tar nok en tid før det viser resultater, visst det i det hele tatt vil gjøre det. Har ikm på søndag og er forberedt på tr. Ingen graviditetsymptom her!

Det kan jo være at du er en det vil funke for. ;-)

Skrevet

hun akupunktøren som jeg går til sa at i løpet av tre mnd med akupunktur pleier det å komme et positivt svar... Jeg er inne i min første aku pp..

Skrevet

Hmm.. Spennende! :-)

Min er også veldig optimistisk. Hun sa sist at jeg burde være forberedt på at det kan skje fortere enn jeg tror. Men jeg tør ikke håpe for mye. Innen august skal vi få det til, har jeg bestemt meg for. He he. :)

Skrevet

Hei.

Jeg prøvde akupunktur i min 3 pp,- gikk tre ganger og da satt spiren er nå i min 6.uke. Begynte også samme pp med Bidronninggele og Wild Yam. Så hva som gjorde utslaget vet jeg ikke....kanskje en kombinasjon?? Uansett tror jeg akupunkturen hjalp!

Lykke til!!

Skrevet

Så spennende! Nesten så vi skulle ha hatt et lite øye til hverandre for å se om det kanskje funker:)

Jeg har bare vært hos akupunktør tre ganger nå. Men fortsetter med en gang i uken. Min akupunktør sier at det kommer til å gå fort og er veldig optimistisk:) Huff, jeg er så spent! Har fått homeopat piller som skal "fjerne" vanncystene mine på eggstokkene også. Så vi får se da:)

Nå skal jeg til legen for å ta blodprøve. Skjekke om jeg faktisk HAR eggløsning. Usj, håper da virkelig det!

Lykke til alle sammen!:)

Skrevet

hei..

Her satt spira i 2. pp med akupunktur.. jeg går fortsatt jevnlig, da hun setter nåler som skal styrke blodet og hjelpe kroppen med å holde på spira. Hun hjelper meg også med kvalmen som har satt inn for fullt..

Jeg har veldig tro på akupunktur.. da dette har hjulpet meg med andre "medisinske" problemer tidligere..

Lykke til alle sammen

:)

Skrevet

oh,så morsomt å lese! Gratulerer!:D

jeg gleder meg sånn til å få begynt på pp.3 nå..:)

Håper virkelig dette funker!:D

Skrevet

Vi har blitt gravide etter akupunktur med begge våre. Prøvde først 5 mnd "på egen hånd", gikk så til akupunktør og ble gravid første måneden, BEGGE GANGER!!!!

Absolutt verdt et forsøk :o)

Skrevet

Å herlighet! Håper jeg er like heldig! :D

Denne mnd tviler jeg på at jeg har blitt gravid, kjenner ingenting.

Dessuten tror jeg ikke vi hadde samleie ofte nok.

På prøve periode 3. Blir det andre boller!:D

Skrevet

Får nesten tårer i øynene av å lese så mye positivt:-)!!!

Vi brukte 11 mnd på å bli gravide sist, men dessverre endte det i ma.

Nå har jeg begynt å få akupunktur og fotsoneterapi. Begynte med en gang etter ma. Har hatt en mensen etter ma, noe jeg synes var greit, for da vet jeg at kroppen er i gjenge igjen.

Jeg fikk også beskjed av akupunktøren at det kunne hende jeg ble gravid raskt igjen. Noe som passer helt fint for oss:-)

Krysser fingrene for oss alle sammen!

Skrevet

Høres spennende ut med akupunktur, noen som kan anbefale kjempe flink akupunktur i Oslo/ Akershus (Romerike).

Skrevet

Skal til min fysioterapeut idag ,som også er flink akupunktør. Skal jammen be henne sette nåler for å få i gang systemet igjen:)

Skrevet

jeg går til Vibeke Klev hos Markveien Naturmedisinske senter på Grunerløkka i Oslo - og er kjempe fornøyd!!

Koster 500,- for første gangen (1 time - ca 40 minutter samtale og 20 min behandling) og 350,- for hver oppfølgingstime!!

Skrevet

Jeg har blitt gravid 2 ganger på første forsøk med akupunktur, etter nesten ett års prøving:) Så dette har jeg trua på!!

Lykke til:)

Skrevet

Takk for masse gode svar!:D

Kjenner jeg blir så glad av å lese sånt!:)

Skrevet

Nå har jeg også vært og fått akupunktur for å få fart i systemet, venter på mens på femtielfte uken! Har sinnsyk mensverk nå, to timer etterpå, så kanskje den faktisk er på vei!

Skrevet

Jøss! Da virker det fort!

Håper den kommer i løpet av kvelden da. :)

Skrevet

Virker som noe er på vei ihvertfall. Nå spotter jeg, eller nesten litt mer enn det, nok beg tante tenker jeg.. Så da får jeg begynne å telle syklusdager etterhvert! Aner ikke om det var aku eller ikke, men noe skjedde jo;)

Skrevet

Gratulere med ny tante! ;-))

Måtte det bli mange flere! Eller.. ikke så mange da..

Nok til at du blir gravid. :-D

Skrevet

Å, så fin tråd! Mange gode historier:) Jeg har bestilt min første time til akupunktør, skal dit på tirsdag. Blir spennende! 4 mnd siden MA nå, og ingen mens enda, så nå er det på tide at det skjer noe! Håper på full klaff snart:)

Skrevet

Lykke til engel81 - gutt 08, ma okt 09! Det funker nok helt sikkert! Jeg har trua:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...