sister wanted Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Bare lurer. Da jeg var gravid sist hadde jeg noen Eltester igjen. En uke etter pos. grav. test måtte jeg bare sjekke om jeg virkelig var gravid. Eggløsningstesten slo ut med sterk teststrek. Har slike fra billigtester (strimmel). Lurte på om eggløsningstestene kan være neg. og at man likevel er gravid? Noen vits å kjøpe grav.test, liksom? Har skrevet mange frustrerte innlegg her inne. Er 51 dager siden jeg mistet (60 om jeg regner dagen jeg begynte å spotte). Ingen TR enda. Tror ikke jeg er gravid, ingen tegn som de jeg hadde da jeg var det (da frøs jeg, tisset ofte og hadde ømme pupper).
Musemor med tre søte små Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 EL-tester vil slå ut ved en graviditet, ja.
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 vet noen hvor tili disse kan slå ut?
Musemor med tre søte små Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 LH-homonet og HCG-hormonet er "like" kjemisk sett, men de er speilet i forhold til hverandre. EL-testen tester bare på sammensettingen, mens G-testen også tester på formen. (Veldig forenklet) Dette gjør at EL-tester slår ut på eggløsning og graviditet, mens G-tester kun slår ut på graviditet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå