Gå til innhold

Fanken heller!!!! Kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Fikk brev fra gynekologen i dag, svar på celleprøve.. det hadde oppdaget lettere celledeling!!

Det sto også at det var ingen grunn til bekymring og at det ikke var kreft, men de måtte kartlegge situasjonen og utvide undersøkelsene.

Jeg skal ha fryseforsøk i Mars, står dette i fare nå?

Er det noen som har vært borti dette her, som har noen beroligende, eller faktasvar??

Det velter seg liksom bare opp bekymring og tanker nå... huff.... :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141453363-fanken-heller-kan-noen-hjelpe-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også opplevd å fått brev i posten ang underlivsprøven/celleprøven,.

Husker ikke akkurat formuleringen,,,men noe var iallefall ikke opptimalt.

Jeg ble selvfølgeli LIVREDD.

Sto jo att det ikke var kreft,men att det måtte undersøkes nærmere.

Fikk ny legetime,,,tok ny test,,,,å svaret på den var att alt var normalt igjen:)))))) Alt var BRA:=)

Fikk høre att det var helt vanli att sånt kunne oppstå. *Miljøet* i livmoren kunne variere.

Håper det er det samme til deg...Sto det når du fikk ny time da?

Joda, de brevene har jeg også fått tidligere, at jeg måtte ta ny celleprøve, denne jeg fikk svar på nå, var den tredje på kort tid, og da hadde det alså utvikla seg til celledelinger.....

Fikk time i April, men aldri i livet om jeg skal vente så lenge, skal ringe de i morgen å forhøre meg mer, og også angående prøverøret.

Det eneste som mangler nå, er at de til syvende å sist må fjerne hele greia inni der....

Ok. Nei da har jeg ikke opplevd det samme nei..

Noen andre her har kanskje det??

Jeg skjønner du er bekymret,,men kreft er det altså ikke.

Uansett hadde jeg ikke villet vente helt til april.

Jeg hadde nok ringt de imorgen den dag.

Håper du logger på, å forteller hva du sier i morgen.

Tenker masse på deg no ja

stor klæm

Tusen takk :) Blir en laang dag og natt nå kjenner jeg, syns de kunne ringt meg og ikke sendt brev..

Men det er sikkert ikke så ille, det sto jo det i brevet jaffal, men noe stemmer jo ikke uansett, DET plager meg!

Skal gi beskjed i morgen hva som kommer ut av dette :)

Annonse

Har bestemt meg for ikke å ringe verken klinikken eller gynekologen om dette nå... !

Leste i hele går kveld på forskjellige nettsteder om akkurat dette, og ble veldig beroliga da. Det er ikke noen krise med celledeling i første omgang, og det er en enkel sak å gjøre noe med det, selv i en graviditet.

Jeg begynner jo på primolutt på mandag, og da er jeg i gang med Marsfryseforsøket, det skal INGEN få ta fra meg :)

Gynekologen som sendte meg dette brevet er jo fullstendig klar over at jeg er midt i prøverørsprosessen, så da hadde hun nok gitt beskjed om det hadde vært snakk og utsetting.

Jeg kommer nok til å spørre litt når jeg skal til UL i Mars da.., så tar jeg det derifra..,

Jeg skal jo bli gravid i Mars.., og flere til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...