Gå til innhold

Hvor har jeg han hen? *litt frustrert nå*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en fyr, har datet i 2 mnd. Vi treffes ikke så ofte, bare annenhver helg. Snakker sammen hver dag. Han bor et stykke unna.

Jeg var hos han i helga, det var fest på fredag. Han hadde masse kompiser der. Likevel så kalte han meg for de kjælenavnene vi bruker på hverandre, han ble småerta av vennene, men så ikke ut til at det brydde han no særlig. Vi var ute på et utested, der han egentlig ikke brydde seg særlig om meg(ingen oppmerksomhet, snakket nesten ikke til meg, jeg kjenner ingen der) Han gikk å la seg i halv fem tiden på morran, men jeg holdt det gående til halv åtte. Hadde det kjempegøy. Dama til han ene kompisen kom etterhvert da, så vi fant tonen helt.

Dagen etter stod jeg opp i 12 tiden, rydda opp etter festen, dusja og la meg litt på sofaen. Han stod opp et par timer senere.

På kvelden igjen, så kommer noen av de vennene igjen, og det blir noen øl.

Det blir diskusjoner. Han mener vi ikke har et forhold, men han ene kompisen sa han så på oss som et par. Men, nei, vi er ikke sammen, vi har ikke et forhold, men roter jeg med en annen, så er jeg utro.

Fikk forklaringa på det på mandag. Han holder ikke på med andre, når han holder på med meg, og motsatt, så det hadde blitt en form for utroskap. Han sier han er veldig glad i meg, men bare når han har drukket. Til venner så sier han det når han er edru, men aldri til meg.

Nå er det blitt sånn at jeg begynner å bli veldig usikker, og det er fordi jeg ikke vet hvor jeg har han hen. Bestemte meg egentlig for å ligge litt lavt i terrenget. Lar alltid han skrive mld først på dagen, og om han vil jeg skal komme den helga vi har barnefri, så får han si fra.

Han sier han ikke vil gå inn i et forhold før han er helt sikker, og da skal det være sånn at det skal vare livet ut. men som jeg sa til han, man har aldri noe garanti, om 5 år, så kan det være DU som går.

Det er 4 unger innvolvert her, så jeg skjønner at han vil være forsiktig. Men likevel så må det gå ann å ta litt sjanser. Er jo ikke sånn at ungene trenger å bli involvert ordentlig med en gang heller...

Hva tenker dere om det her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typisk uinteressant historie for andre enn deg, dessverre.

Skrevet

For å si det sånn annie over her, så er vel dette et forum der man kan spør om alt... Du var inne å leste, ikke sant?

Er sikkert noen der ute som kan gi meg litt råd, selv om du syns det var uinteressant...

Skrevet

Jeg tenkte umiddelbart at dere er 17 år, helt til det sto at 4 unger var involvert.

Skrevet

han høres akkurat ut som min samboer før vi ble sammen. Han oppførte seg som at vi var kjærester, hadde forventninger til meg i forhold til andre gutter osv. Men han sa også tidlig ifra om at han trengte tid på å bli skikkelig forelska og bli trygg på meg. Han begynte å si at han ble mer og mer betatt og glad i meg når han hadde drukket litt (blir vel tøffere da) Vi møttes i tre-fire mnd før vi ble offisielt kjærester. Jeg prøvde også å ligge litt lavt en periode, men det fungerte ikke på han. Han trengte at jeg viste han at jeg var forelsket i han før han klarte å slippe fram sine følelser for meg.

Av og til kan det være lurt å bruke god tid på å bli kjent før man går inn i ett forhold. Her var det ingen barn med i bildet engang. Men jeg er utrolig glad for at vi brukte den tida, og at det føltes 100% riktig for begge to før vi ble kjærester. Nå har vi vært sammen i to år, venter vårt første barn sammen og jeg har aldri vært lykkeligere. Så jeg vil absolutt anbefale deg å gi han den tiden han trenger, folk er bare veldig forskjellige når det kommer til sånne ting. Å det trenger absolutt ikke være en dårlig ting at han vil bruke god tid. Tror bare det er ett tegn på at han tar deg og dere seriøst jeg. Kjæresten min sa til meg at han elsket meg bare en mnd. etter vi ble sammen, så det handlet ikke om at han brukte lang tid på å bli forelsket, bare at han trengte tid til å bli trygg på oss.

Vet ikke om du ble noe klokere av dette jeg. Litt vanskelig å forklare. Men synes du skal fortsette å ha det hyggelig sammen med denne gutten, og ikke begynn å spille noe du ikke føler eller ikke er. Lykke til :)

Skrevet

15:57 Jeg tenker at du er ei bitter dame som har altfor lite sex.

Skrevet

Takk for svar..

Han trenger tid ja, det har jeg skjønt. Han vet at jeg er glad i han, og liker han osv.

Det forholdet han hadde sist varte i 1,5 år, men den dag i dag, sier han at han ikke hadde noe forhold, de bare styra... så jeg begynner jo å lure litt på hva han egentlig holder på med.

Men skal gi han tid, men har ikke 1 år å gi han for å tenke på for å si det sånn, om du skjønner hva jeg mener..

HI

Skrevet

Kanskje du bare må spørre han rett ut hva han er usikker på og hvorfor han ikke tørr å satse på dere? Du må jo kunne være ærlig om at du ikke har så lyst til å bli holdt på "vent" i all evighet. Men det har jo bare gått to mnd, så kanskje du skal vente litt å se hvordan det går ei stund til?

Skrevet

Vel, enig med de over her i at det er et temmelig uinteressant innlegg. Men moro på det viset at alle som ikke svarer som hi forventer, får en karakteristikk. Så "do me to", hi!

Skrevet

Men i alle dager da... Hun er jo bare ei jente som trenger ett råd. Hvis du ikke har noe å komme med så kan du bare hoppe over til ett innlegg med noe som interesserer deg. Eller?

Skrevet

Dette høres på mange måter kjent ut.

Ei jeg jobber med drev på og rota med en fyr i halvannet år. Hun ville at de skulle bli sammen, han ville "ta seg god tid" som han kalte det.

Han forventa at hun skulle være trofast, hun var så lite smart at hun trodde på alt han sa.

Måten det "forholdet" der fungerte på var at hvis hun tok kontakt, så var det aldri svar å få.

Når han tok kontakt så var det alltid overnatting i bildet, if you catch my drift.. det kunne jo til og med ta en mnd mellom hver gang fyren tok kontakt.

De var ute på deit med et annet par et par ganger, men det var ikke noe klem eller kyss eller noen ting så lenge de var ute blandt folk.

Til slutt så sa han at han var egentlig ikke interessert, han ville bare ha pule-venninne. Enkelt og greit.

SÅ kommer jeg til poenget mitt i forhold til deg:

SÅ snart så kan det være hva som helst, ikke slå et forhold fra deg allerede nå!

Tar det for lang tid så har du nok samme forpliktelses-redde type mannfolk som kollegaen min hadde.

Lykke til, håper det ordner seg for deg :-)

Skrevet

Jeg forventer faktisk ordentlige svar, ikke at det er uinteressant å lese. liker du det ikke, så hopp over og gi faen i svare.

Kan virke som at det er en del der ute som har problemer med å finne seg mann, som bare må rakke ned på de som dater.

Det er mange kloke damer der ute som kan gi meg råd, enten om det ene eller det andre. Sitter liksom noen mil unna han, så det er ikke helt lett for å si det sånn,

Men takk til dere som har gitt meg ordentlige svar :) det setter jeg pris på

HI

Skrevet

Han er ikke redd for å gi meg klem eller kyss blandt folk, har vært på byen noen ganger og utenom den siste gangen her nå så har han vært veldig sånn "kjæreste" om du skjønner. Klarer ikke å slå fra meg et evt forhold, ikke riktig enda, men blir en smule forvirra bare.

Han skriver mld hver dag, og da er det gjerne med kjælenavna..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...