Gå til innhold

søskenvogn

vimsa .-) på overtid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har en Easywalker duo som vi er utrolig fornøyde med.

Det som var viktig for oss var å ha en praktisk vogn som tar liten plass + at den har god komfort til barna. Vi lette og såg på utrolig mange søskenvogner, men fant tilslutt det vi lette etter.

Easywalker søskenvogn er en lett vogn som er utrolig god å trille:)

Den har god komfort til barna. Tykk madrass, to kalesjer som kan reguleres uavhengig av hverandre. Det er også god mulighet for at minstemann kan sove trygt uten av størstemann forstyrrer. Likevel har de god samspill når begge sitter.

Vognen er genial når det kommer til det praktiske. Den er veldig enkel å legge sammen og tar utrolig liten plass til å være søskenvogn. Det er også mulig å sette på adaptere. Bagen kan snues begge veien.

Ew er et merke av god kvalitet. Vi bruker vognen mye og har bare positivt å komme med. Vognen er noe dyr, men verdt hver en krone:)

Vi har og ew søskenvogn og har vært kjempe fornøyde. Det er to år mellom våre små og vogna har vært super.. den står fremdeles i gangen, men må vel snart innse at den ikke trengs lengre da ingen av de vil sitte i vogn lengre;)

Eneste som er litt greit å vite er at ew gjorde et par forbedringer fra 2008 til 2009 modellen. Så skal du kjøpe brukt bør du se etter 2009 eller nyere.

Lykke til i jakten på den perfekte vogna.

Har denne EW-vogna håndbrems?

Spørr du meg er det et MUST på søsken/tvillling vogn, ned bakker (spesielt på vinteren) kan det bli ganske så skummelt uten.

Jeg annbefaler TFK twinner tvist duo, den har alt man kan ønske i en søskenvogn. Håndbrems, separate kalæsjer, regulerbart fotbrett til hvert barn, full liggestilling, blir meget liten sammenlagt osv.. En helt super vogn spørr du meg :-D

Man kan selvfølgelig kjøpe bag til denne også, det har jeg og er bare så fornøyd.

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...