tiril Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Snakket med min polske svigeroldemor i dag. Vi diskuterte dette at det i vår omgangskrets er født så mange gutter de 4-5 siste årene, og flere er på vei (jeg vet ikke ennå, er bare 9 uker). I barnehagen vår er gutten min med i en ren guttegruppe, fordi det bare var gutter som søkte. Da kom hun med den "fine" lille anekdoten: "ja, når det fødes mange gutter, da blir det krig...." Hyggelig. Hun er et gammelt katolsk råskinn hehe. Mange som skal ha eller har gutter her inne? Vi får oppdra de til å bli pasifister. Make love and not war osv... Ha en god dag med masse flowerpower da jenter!
Ronja&Odin Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 gutt på meg og ja hehe han skal bli homo og eneste våpenet han skal bruke er hårføneren hahaha:p
tiril Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2010 Googla litt og fant dette. Ikke helt det samme, men artig fenomen alikevel. http://www.abcnyheter.no/node/91188
Lova80 Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 UÆÆÆÆ I mitt distrikt blir det også født ekstremt mange gutter for tiden.... Uff da!!
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 eg og tre av mine vennine venter jente så godt det kommer nåken som kan temme disse gutta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå