Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Man hörer jo stadig det. Gjelder det bare om man tar den helt ut og blir gjennomsvett eller skal det holde med feks raske gåturer? Jeg trodde det var sistnevnte, men sånn er det hvertfall ikke for meg. Jeg går 2 1/2 til 4 1/2 timer hver dag, oftest med en 30-50 kg tung vogn fremfor meg. Oppover bakker, nedover bakker. Energi? Nei, den forsvinner bare mer og mer for hver dag som går.
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Du får mer energi, men ikke om du spiser feil og ikke om du trener feil. Å gå i 2,5 timer eller mer gir deg ikke den typen trening du trenger om du vil ha mer energi. For at du skal bli i bedre form burde du trene styrke og kondisjon, hver treningsform minst 2 ganger i uka, helst på forskjellige dager. Da må du få pulsen opp og bli varm. Og så må du få i deg proteiner, fiber, vitaminer mineraler, og litt umettet/flerumettet fett til alle måltidene, ca hver 3.time. Om du melder deg inn i et treningssenter kan du få hjelp til hvordan du burde trene der.
prebs Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Jeg går i 2,5 timer daglig og har super energi! Sikkert forskjellig hvordan det slår ut. Men generelt kan man si at all fysisk fostring er energifremmende, ja.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Vogn på 50 kg? Hvor mange unger har du egentlig oppi der? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå