Gå til innhold

Hvor ille er dette? (har jeg blitt gal..?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

for endel år siden var jeg i et voldelig forhold. Jeg har barn sammen med ham, han har aldri rørt jenta vår på noen måte. (så det er ikke et tema her). Samarbeidet funker fint. Men nå i det siste opplever jeg plutselig div flashbacks fra den tiden. Kommer plutselig, og uten noen grunn. Dette sliter skikkelig på meg....Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Jeg kan vel ikke si det til noen, da vil de jo tro jeg er gal? Jeg blir så rar av dette, går og er på gråten hele tiden... Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg:(

Jeg vil tro du har fortrengt det, men nå prøver kroppen å "få det ut av systemet".

Jeg ville latt meg selv grått, latt kroppen faktisk få ut litt guffe.

Ville også pratet med noen om det.

Klem!

Skrevet

Enig med Paveel. Prøv å snakk med hs eller lege og la det få komme ut litt kontrollert. Altså en helg du kanskje ikke har jenta.

Husk at du ikke er gal, men at hjernen og hjertet ditt trenger å få ut gørra!

Har du en venn du stoler på eller familie så prøv snakk med dem.

Lykke til!

Skrevet

et ord: psykolog - er ikke livsfarlig det vettu!

Skrevet

Det er kanskje noe sånt. Jeg har truffet en ny mann (det er veeeldig ferskt, vi er ikke kjærester), og det var egentlig etter at jeg traff ham dette begynte. Redd det skal ødelegge i forhold til ham også. Han er ikke sånn i det hele tatt, og det er så uvant med en som er så snill liksom...

Skrevet

Det høres ikke ut som om du holder på å bli gal :) du har opplevelser du ikke har bearbeidet, det er vel kanskje ikke så rart de dukker opp på nytt nå når du er på vei inn i et nytt intimt forhold. Jeg hadde pratet med noen om dette og tillatt meg selv å ha reaksjoner. Det hadde sikkert vært en idé å være åpen og ærlig med den nye mannen i livet ditt også, hvis du ikke allerede har vært det. Masse lykke til

Skrevet

Veldig enig med Teline her.

Snakk med ny flammen om at du har litt traumer omkring dette.

Lover deg at du kommer til å få det mye bedre!

Skrevet

Takk for svar. Tok litt tid før jeg kom meg på nett igjen. Godt å høre at dere ikke tror jeg blir gal, hehe. Men det er nok riktig som dere sier, at jeg må snakke med noen. Må bare manne meg litt opp, er så tøft å snakke om, gråter med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...