Gå til innhold

Blødning.. Og lege idag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, jeg begynte å få blødning, eller brun utflod da, i går. Og det har ikke blitt bedre. Så skal til legen etterpå og sjekke, og jeg holder ikke ut ventetiden nå! Den går så sakte! Noen med samme opplevelse? Men en ting som er veldig viktig er at jeg ikke har smerter da:) Det må vel være positivt?:) Er forresten i uke 9 nå. Håper dette går bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde brun utflod over en hel uke med sønnen min:) til og med litt friskt blod på siste dagen..så det går som regel bra:D lykke til og si ifra åssen det gikk..

Skrevet

hei

jeg er også i niende uke og opplever det samme. litt rosa utflod i går, men i dag er det blod. usikker på hva jeg skal gjøre men må vel ringe legen i morgen.

jeg syns det er så vansleig å vite hva man skal gjøre. har jo aldri gjort dette før....

Skrevet

Det var så lite blod at han nesten ikke ville kalle det blødning på onsdag, men så kom det mere i går + blodig slim. Så jeg dro til legen idag og, og han sa at det selvsagt kan være starten på en SA, men siden jeg ikke har vondt og fortsatt har symptomer så er det håp:D Han hadde vært borti Mange som hadde blødd og mange av de igjen hadde blødd mye. Så håper det lille livet klamrer seg fast og at dette er noe hormonelt:) Det er visst bare å vente og se... *Håper*;)

Tusen takk for oppmuntrende erfaring:)

Og det kan jo være lurt å ringe til legen, selv om de sannsynligvis ikke kan si noe, så hjelper det jo å høre noen ord fra en som kan dette her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...