Gå til innhold

er dette helt normalt eller bør jeg sjekke det opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så utrolig sliten om dagen..har absolutt null energi...føler meg uvel og surrete..og vondt i hode,noe jeg aldri hart..er i uke 35 og har et barn på 2 så dette er så utrolig slitsomt..noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? barnet er i barnehage hver dag,og mannen hjelper så klart til når han er hjemme fra jobb. men, uansett så er alt så ork for meg..føler meg ikke vell i det hele tatt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde stukket innom legekontoret eller jordmora og bedt om å få sjekke hemoglobinen i hvert fall :)

Skrevet

Vondt i hodet er et tegn man bør ta på alvor hvis man "aldri" har hatt det problemet før.

En tur til (fast)lege eller jordmor for sjekk er nok et godt forslag her.

Skrevet

men,er ikke konstant hodepine,kommer å går..brått så kan det smelle til,også gir det seg igjen..men,føler meg "ør" i hodet hele tiden..

Skrevet

Vitaminmangel? Ta en blodprøve hos legen.

Skrevet

Det å være sliten og litt uggen på slutten av et svangerskap er vanlig, men hodepine og uvelhet kan være et tegn på at du er i ferd med å utvikle svangerskapsforgiftning. Jeg synes du burde ta en tlf til legen eller føden om du ikke får noen time der i dag, og spørre hva du burde gjøre. God bedring:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...