Kufiolilla Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Det passet jo fint å få omgangssyke akkurat nå! Bruker digital el-test (gjort det før, veldig kjekt) Skulle begynt i forgårs, men glemte meg og tisset rett i dass om morgenen. I går fikk jeg gjort ting etter boka, og det var ingen el på vei. I dag har jeg vært på do annethvert sekund, og føler det mildt sagt uhygienisk å skulle begynne å kladde med en "urinprøve" i denne tilstanden. Gudene veit hva som kan havne i prøveglasset, har ikke fullt så kontroll på ting som jeg pleier. Unnskyld detaljer, jeg er bare så oppgitt over den dumme spysjuken... Men om syklusen er ca samme som sist, skulle testen vist positivt i dag, så dette er en av dagene vi virkelig skulle hoppet i køya. Men ikke så lett når jeg både driter og spyr galle >;oP Får teste igjen i morra, og håpe ikke alt er spolert. Og ikke minst, håper jeg er MYE bedre i morra! Det verste er at det haster litt med å bli gravid også pga diverse omstendigheter. Så blir jeg ikke gravid neste gang heller, venter jeg heller et år eller to... Begynte i god tid denne gangen, men det har stadig kommet sykdom og ting i veien (forrige runde var det gubben som var sjuk) pluss en tidlig sa. Nesten så jeg lurer på om det ikke er meningen denne gangen... Blæh! (Takk for at jeg fikk blåse ut litt!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå