Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Jeg vil gjerne forsøke å variere litt mere. Datteren min er 2 år, å mat glad. Vanligvis har hun med seg 2 brødskiver med forskjellig pålegg. Itillegg frukt og inni mellom en yoghurt ol. Ellers har jeg forsøkt å sende med noen stekte pølsebiter, oste&skinke stenger, osv som har blitt veldig vellykket. Hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Noen ganger pleier jeg å sende med så "trespyd" med pølsebiter, kjøttboller, ostebit, eller med forskjellig fruktbiter...... Bare fantasien kan stoppe deg. Du får kjøpt grillspyd i tre i butikken. Eller man kan sende med en liten boks med oppsjert frukt, rosiner
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Oppsjert???? Oppskåret heter det.....
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 De har ofte omelett m diverse, middagsrester hvis vi har igjen fra feks grove pannekaker eller kjøttkaker, rugkjeks ved siden av skivene, agurk og gulrotstenger..frukt hver dag, eple, kiwi, banan, druer, ananas, sharon etc. Samlet fruktbolle til andre måltid. Youghurt er alltid i bhg. Ellers er det varmlunsj hver fredag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå