Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Kan dere gi meg fordeler/ulemper ved å ha to barn: tre barn: Hører gjerne fra dere som har tre barn og er 35+ ved fødsel av tredje.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har 3 barn. Det er helt supert. En negativ ting jeg kan komme på. Hvis dere skal i innebadet skal det være en voksen pr. barn.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Jeg fikk 3 mann når jeg ble 34, det ble kaos, men det var det litt fra før også. Barna koser seg veldig med hverandre. Kostandene er gått opp. Måtte kjøpe større bil og ser at ferier blir dyrere hvis vi skal fly. Barna har så stor glede av hverandre. Ser ingen ulemper nå om alle har funnet din plass i familien.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Jeg tenker også på dette og la ut et innlegg om dette på Skravle(BAM) for ikke så lenge siden. Du kan jo se på svarene jeg fikk der! Mange gode både for og imot! HI på Skravle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå