Gå til innhold

svigers=3gutter. mine foreldre= 2 jenter. hvem får mest kontakt med barnebarn=mine foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

min mann reiser mye og jeg er da oftere hos min mamma. lettere å spørre henne selv om jeg har god kontakt med svigers.

hadde masse fin kontakt med min mamma under graviditet osv.

må si det er mye fordeler med å ha en jente.

og med den holdningen mange har her inne med at svigers er heks osv så skjønner jeg mange gruer seg, hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes da motsatt også.. Men det er vel mest i tilfellene der jentene lar svigermor få slippe til....?

Skrevet

Mine svigerforeldre har 3 gutter, mine foreldre har 2 jenter, akkurat som hos dere.. Min mann jobber også mye, akkurat som hos dere.

Men her er det motsatt, svigermor tibyr seg stadig å passe, hente i barnehagen og lage middag til dem, ringer og spør om å få ha de på overnatting osv.

Min mamma har nesten aldri passet dem, er neste aldri på besøk og det kan ta to uker uten at hun tar kontakt i det hele tatt (hun bor 10 min unna i bil).

Så teorien din stemmer ikke bestandig, selv om det nok var mamma jeg pratet mest med under svangerskapet er det svigermor som er mest opptatt av barnebarna og får abstinenser om det går en hel uke uten av hun ser dem.

Mye går på personlighet her, ikke om du er jentemamma eller guttemamma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...