Panda'n Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Hei, jeg stikker innom fordi jeg trenger noen tanker fra dere. Jeg prøver egentlig ikke for øyeblikket å bli gravid, men har akkurat begynt med Baby comp som prevensjon. Det er andre syklusen jeg bruker den, og la inn 2 tidligere sykluser før det. Jeg hadde første dag i siste mens 4. feb. Men fikk mensen på formiddagen, og da fikk jeg ikke registrert det på Baby compen før dagen etter, så den trodde at det var 5. feb. Siden forrige syklus var lang (til meg å være) på 30 dager, trodde Baby compen at jeg skulle ha EL den 21. feb. Derfor var det grønt lys den 10. feb, og vi hadde sex. Men allerede 14. feb hadde jeg skikkelig EL-slim, og hadde det i 2 dager etter det. Nå de siste par dagene har jeg hatt skikkelig ømme brystvorter og hovne bryster, og jeg kjenner vonde stikkinger nederst i magen. Kan jeg ha blitt gravid??
minnimus83 Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 eg lure på en ting, nå er det en uke siden siste samleie, og eg trur eg hadde el på søndag kan eg ha blitt befruktet for det? har tatt bidronninggele og b-vitaminer
Luna har født. Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Ikke godt å si det du.. Jeg har litt blandede erfaringer selv. Ømme brystvorter har alltid vært tegn til svangerskap. Men forrige syklus og nå har jeg skikkelige ømme brystvorter og stikking i livmoren. Dette etter 5 dager med El slim nå. Blir veldig forvirret og full av spørsmål. Kan vel nesten ikke annet enn å vente å se... Sæden kan jo leve i 5-6 dager så en vet jo aldri. Kan jo også kanksje være eggløsning du (vi) nå kjenner. Noen får også i den forbindelse ømme brystvorter, stikkinger mm.... Hvor lenge er det egentlig vanlig å ha El slim da?? Nå har det pågått over 5 dager her, men en dag opphold midt i... Akkurat som kroppen jobber veeeldig for å klare å slippe et egg..Hehe. Vi skulle hatt full TV-overvåking der inne... Kjenner jeg er litt over normalen opptatt av dette nå, og det er svært vanskelig da jeg ikke har noen å dele det med. Skal jo komme som en overraskelse dersom vi skal ha attpåklatten liksom... Lykke til iallefall
minnimus83 Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 eg vente men i neste uke, har lyst å teste meg på mandag
Panda'n Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2010 Vi får bare vente og se. Har 2 fra før, men har lyst på en til :-) Så håper egentlig. Temperaturen har ikke steget da... men fikk ikke målt i går, og det blir ofte til at jeg må stå opp fordi barna våkner osv. Så stoler ikke helt på målingene på Baby compen. Lykke til dere andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå