Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #1 Del Skrevet 17. februar 2010 Har en gutt på 5 år. Har vært sammen med samme mann i 12 år. Hadde aldri hatt sex med andre enn han. Hadde strevd med å bli gravid i lang tid. Å plutselig møtte jeg en mann som jeg følte så rett inn i meg, det var som om vi var sjelefrender fra første blikk... Det endte med sex, jeg ble gravid, men vet ikke hvem som er far... Vi ble enige om å holde dette for oss selv. Vi har begge giftet oss, jeg med min kjæreste gjennom 12 år, han med en annen. Jeg har ikke mot til å stå frem å si at jeg har vært utro. Derfor har jeg tatt et valg, jeg er uendelig glad i mannen min, på tross av det som skjedde, men vil leve vidre, å bære dette alene, mannen min fortjener virkelig ikke å skulle gjennomgå dette, å jeg fortjener virkelig ingen som er så god å snill som han... Men det får så store konsekvenser for så mange flere en bare meg om jeg nå skulle komme frem med sannheten. Jeg og den andre mannen er fortsatt venner, han vet at det er en mulighet for at han er far til gutten min, men vi har valgt å la det og følelsene vi har ligge. Vil ikke såre de rundt oss. Men alt dette gnager meg. Selv om jeg er bestemt på å holde dette for meg selv, så skulle jeg gjerne vist sikkert hvem som er den biologisk faren. Hvordan kan jeg teste dette, uten at noen rundt meg får vite om det? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141452179-usikker/
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #2 Del Skrevet 17. februar 2010 Hei HI. Ja, det er en vanskelig situasjon.. Det jeg ville gjort var å snakke med vennen din som kan være far. Fortell han at du trenger å vite og at han må gå med på å ta en DNA-test. Jeg har hørt om de som har tatt test ved hjelp av spytt fra babyen og hårstrå (med hårsekk eller rot) fra mannen sin også. Det skulle vel kunne gå an. Sjekk f.eks på www.gena.no der finner du vel ut hvordan du kan ta testen. Håper at det ordner seg for deg, lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141452179-usikker/#findComment-141454309
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå