Gå til innhold

Testen viser at jeg venter GUTT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en del familie i Usa som etter at de fikk høre om graviditeten har sendt meg en slags graviditetstest som blir orange ved jente og grønn ved gutt og visstnok skal være 90 % riktig.. jaja, alt med en klype salt.. testen viste hvertfall at jeg venter GUTT :) Så mulig magefølelsen min er riktig da ;) Blir spennende å se!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sååå gøy!! Dumt at ikke jeg tenkte på det da svigerinnen min bor i usa. skal på ul i morgen så det hadde vært gøy å se om det stemte. Har en jentefølelse jeg da! klem

Skrevet

så at de prøvde ut denne testen på tvshowet "legene" og da stemte det i alle tilfellene iallefall. :) var vel en 3-4 de testet på. Så tillykke med (mest sannsynlig) en liten gutt! :-D nnnåååå.. fikk tåre i kroken her jeg nå... hormonene er i sving..

Skulle ønske jeg kjente noen i USA også...;P

Skrevet

Jeg stoler ikke 100 % på testen, men den forsterket hvertfall magefølelsen min. Har jo måtte ta meg selv i å si HAN noen ganger tidligere ;) Hehe.. Testen heter IntelliGender og søkte etter den på Ebay nå - den koster ca. 150-200 kr.

Ble så utrolig rørt over at de har laget en "babypakke" til meg. Alt kom i en kjempesøt liten kurv og inneholdt denne testen, Dallas Cowboys body (ja, jeg har bodd i Dallas), en liten søt bamse og et par texas sokker ;) Så koselig og morsomt!

Skrevet

Ooooh,så festlig!!

Man må vel vente til "eks antall" uker før man tester kjønnet eller?

Skrevet

Man kan teste f.o.m uke 10 mener jeg =)

Skrevet

På pakka sto det fra uke 10 til 20 something.. Må tas med morgenurin og resultatet var ikke vanskelig å tyde. Var veldig morsomt :) men tar selvfølgelig resultatet med en klype salt ;)

Skrevet

klarte ikke la være, så nå er pakken bestilt og betalt.. 200 kr, men må advare dere som har lyst å bestille. med frakt og moms så kom den på 470 kr. men bare måtte. det får bli bursdagsgaven min. :D

tenker at hvis testen og ul viser det samme, så må jeg vel være ganske så sikret? ;P er iallefall ikke noe mer jeg kan få gjort for å bekrefte kjønnet. :)

Skrevet

Steike,du var kjapp Bringerbærsnipp! Hehe! :) :)

Skrevet

Kom den på så mye?!? Bestilte du fra ebay? Så nemlig en der som kostet $35 pluss $3 i frakt... blir ikke det ca. 200 kr a?

Skrevet

stod 35 dollar og 199nok. så ikke noe om frakt på resultatsidene. bortsett fra free shipping, men det er ikke til norge..;P

frakt/moms kom ikke opp før summen skulle trekkes fra kortet.

Var raskt ute ja, men har ønsket meg en sånn test etter at jeg så det på legene showet og ble så glad da håpefulle K sa det gikk an å kjøpe de på ebay. :-D

men en super bursdagsgave syns jeg! :-D

Skrevet

Håper du får testen raskt :) Spent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...