solei Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Eller kjenner noen? Jeg har sluttet å kjøpe den nå mens de driver med dette lokke trikset.
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Tror ikke det ligger penger i posen, ettersom jeg har forstått skal en gå inn på hjemmesiden deres og melde seg på i en konkurranse eller lignende.
Mamma_til_smurfen Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Det var faktisk ekte penger, men de har sluttet med kampanjen etter at Forbrukerombudet kom inn i bildet. Man finner fremdeles poser i butikkene, men det blir ikke sendt ut nye.
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Tanteungen min fant penger i posen
mirredutt Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Jeg kom over en blogg i går, og der hadde hun blant annet et innlegg om at hun hadde funnet 100 kr i chips posen.
neste*gang Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 jepp jeg fant 50 kr.... på nyttårssaften... tilfeldig jeg så i posen som lå åpen på bordet at det var noe grønt i plastik inni der... junior tok den og kjørte den rett på sparebøssen siden han tror det er hva vi skal gjøre med penger.. eeehhh selvsagt kjøpte jeg samme potetgull neste gang jeg var på den butikken men da var det ikkeno i..
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Kjenner to stykker, en fant en 500 lapp, så det ER penger i noen av posene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå