Gå til innhold

Hvem skulle tro det!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på min første svangerskapkontroll i dag.

Har hatt mye magesmerter den siste tiden så har vært ganske urolig.

Fikk vite at det var litt gromsete i urinen min så legen lurte på om jeg hadde vondt for å tisse men det har jeg ikke hatt noen prob med.

Så kom det til at jeg skulle ta blodtrykket fikk beskjed om at jeg hadde for høyt blodtrykk. Det har jeg aldri hatt noen sinne før. Så det kom av at det har vært alt for mye for meg den siste tiden med den såkalte "flotte" jobben min. Så vært en veldig tung tid for meg. Så har nå fått blitt 100% sykemeldt i 1 mnd. Veldig deilig. Så skulle hu da høre etter hjertelyd. Hu sa det at det var ikke sikkert hu fant noen lyd for var jo fortsatt litt tidlig. Var helt sikker på at jeg ikke kom til å få høre noe for hu prøvde å leite og leite men hørte ingenting, bare meg sjøl. Typisk meg bekymret jeg meg med en gang og tenkte at den lille var nok død, men plutselig etter en liten stund hørte jeg hjerte tydelig og klart.. Jeg ble så lettet og kunne ikke følt meg bedre :D:D

Nå skal jeg bare prøve å slappe helt av og skal få sjekket blodtrykket på nytt når jeg skal til jordmoren 4 mars håper jeg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...