Gjest Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Urk .. noen som kan gi meg noen tips til hva det kan være? Jeg har fått en forfedelig metallsmak i munnen som jeg har hatt siden mandag. - Det er super ekkelt - for all mat smaker herk, og til og med vann smaker metall nå. Har forsøkt å google det, men får opp forslag som Amalgamforgiftning og graviditet. Jeg har aldri hatt hull i tennene, ergo ingen amalgamer i min munn - og mens hadde jeg for 2 uker siden, så sannsynligheten for å være gravid er liiiiiiiten. Noen bedre forslag?
AneB Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Har du tatt svineinfluensa-vaksinen? Metallsmak er av bivirkningene...
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 lavt blodtrykk kan gi metallsmak i munnen.
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Tok vaksinen i begynnelsen av oktober - så det vil i såfall være en veldig sen-virkning av det..
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Hmmmmmmm... det må jeg sjekke da. Var ikke klar over det.
lille sprelle Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 nakkeskade er årsaken til metallsmak på den ene siden for meg.
gulda Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Huff, hva heter det egentlig.. Pinje-kjerner? sånne små noen som en kan ha i salat. Det kan gi metallsmak i munnen. Kan komme et døgn etter en spiste det, eller noe, og kan vare i ei uke, eller noe. Kanskje det var mer også -huske ikke. Og kan heldigvis gå over før også! Jeg fikk metallsmak i munnen en gang etter å ha spist det, og da hadde jeg metallsmaken i et par dager, tror jeg. Var utrolig ekkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå