Gå til innhold

Ble over 35 jeg også gitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere på dette forumet!

Er en 1974 modell som startet babyprosjektet oktober 2008 da jeg akkurat hadde fylt 34, men har de siste 15 månedene vært gravid 3 ganger som alle har endt i MA`er i uke 6-8. Nå nærmer jeg meg 36 år og er gravid for fjerde gang. Får oppfølgning på Ullevål og håper det skal gå bra denne gangen selv om jeg er et vrak av nerver og spenning akkurat nå....

Har ikke tenkt at jeg er for gammel ennå, men har ikke all verdens tid heller om det ikke lykkes snart! Krysser fingre og ønsker alle sammen masse lykke til! :o)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hvordan går det med deg? Hva har de sagt på Ullevål? Er selv i en annen situasjon, vi har enda ikke lykkes i å bli gravide, har prøvd i et halvt år, må vel regne med at det kan ta litt tid..

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei Follo! Er nå snart over i 2. trimester, 11+2 idag og alt så fint ut på ny UL på Ullevål i dag, den fjerde siden uke 6, veldig fornøyd med oppfølgingen så langt. Nå er jeg ute i verden "på egenhånd" og må vente på ordinær UL i uke 17-19. Får satse på at det er på det fjerde det skal skje for vår del...

Lykke til med prøvinga, de sier jo at 12-18 mnd er "innenfor normalen" i prøveperioden, men vet man blir veldig utålmodig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...