Gå til innhold

Han tar så lite initiativ, men klager over lite sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er glad i sex, men ikke så veldig glad i å gjøre en innsats på å gjøre meg lysten. Hele dagen etter at han kommer hjem fra jobb lengter jeg etter å bli kysset på, tatt på, få noen gode ord, oppmerksomhet, lengtende blikk, elskende blikk, men det finnes ikke! Jeg gir han alt dette, men nå vil jeg gjerne at han også skal vise meg hvor mye han elsker meg...gi noe tilbake.

Han kan gå en hel ettermiddag/kveld uten å ha tatt på meg, eller flørta med meg på noen som helst måte for så å si: Vil du komme under dyna?- når vi legger oss. NEI, sier jeg, jeg trenger litt mer begjær fra deg! Han gidder ikke, sier han, for han er redd det ikke blir noe på han uansett, og da har han strevd for gjeves... Men han må da prøve først vel? For å se hvor glad og lysten jeg blir!

Er redd han ikke elsker meg lenger, men men...

Vi har sex altså, men da er det på mitt initiativ, jeg skulle ønske han kunne hive seg på meg etter ungene va lagte, og vise at han har lyst på hele meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er deres menn på dette?

Jeg kan kysse han, ta på han o.l mens vi ser på Tv, for å hinte at han skal slå av TV, men han sitter der med fjernkontrollen og svitsjer igjennom 100kanaler, for så å gå å legge seg og ha lyst på sex?! WHY!!

HI

Skrevet

det lurer jeg også på... mannen har blitt bedre etter jeg "slutta" å ta iniativ selv, kan plutslig komme å kysse meg i nakken og slik når jeg rydder på kjøkkenet ol.

Skrevet

Ja, det er ikke uten grunn at de sier menn og kvinner er fra forskjellige planeter ;)

Mannen min er nok ganske så lik din, men jeg velger å ikke ta meg nær av det jeg da. Han viser at han er glad i meg på sine "manne"-måter. Han lager f.eks middag, måker snø, tilbyr seg å hente ungene fordi han vet jeg hater å kjøre på snø (selv om det hadde vært mye enklere om jeg gjorde det), kjøper en blomst til morsdagen, osv osv. Han er også en god elsker som vet å gjøre det godt for meg i senga, så da får jeg bare leve med at forspillet ikke varer hele ettermiddagen..

Skrevet

Åhh! Akkuratt det vil jeg ha! Et kyss i nakken! DA hadde det blitt gang!

Har prøvd å ikke ta initiativ, men da blir det ingenting!

Føler også at sex skal skje på kveldstid, altså rett før vi legger oss og ikke i 19 tida når ungene er lagte... boring!

Skrevet

Tror det ser ut som om jeg krever mye forspill her, men det er ikke det. Gi meg et tegn bare, på at han elsker meg, har lyst på meg. Det tar han 2 sekund!

Ellers gjør han det han må... jobbe. SÅ resten tar jeg meg av, så hadde min mann tilbudt seg å hente barna i barnehagen hadde jeg dratt på meg den mest sexy kjolen og forført han til tusen:)

Kanskje det er det jeg vil ha... litt mer tak i mannen. At han skal være litt mer MANN

HI

Skrevet

Jeg er veldig bortskjemt,så kan ikke helt sette meg inn i situasjonen din.

Har en mann som er flink til å rydde og ordne hjemme, lager mat,måker snø, og tar seg av ungene.Han gir meg små kjærtegn mange ganger om dagen, en nuss når jeg går forbi, stryk på kinnet, eller rompa, massasje o.l.

Han er enda mer-om mulig- omtenksom-nå når jeg er gravid(med nr 3).Har gjort seg selv avholds til alkohol mens jeg er gravid, fordi VI er gravide sier han.

Jeg er mer kåt enn noen gang, og vi har mye deilig sex.

Han mener selv at hans hovedoppgave er å gjøre meg godt først,så seg selv. Så jeg er rimelig bortskjemt.

Vis mannen din dette innlegget ditt,så han ser at det fins andre menn som setter pris på kvinnen sin :)

Skrevet

Så heldig du er da!

Han måker jo snø og ordner opp ute, men han forventer at jeg skal bidra på lik linje som han ute/garasje/bil, men inne i huset, nei DET vil han helst ikke være med på. Det er på en måte mitt. Hvis jeg ikke har rydda skikkelig en dag blir han furten, han hater rot, men gidder jammen ikke rydde skikkelig etter seg selv en gang... føler av og til at jeg er et hotell (mat klar, plukker opp klær/håndklær/boss over alt)

ALLIKEVEL elsker jeg han jo, men vil ha litt mer kjærlighet fra han..

lurer på om jeg skal vise denne linken jeg, men da blir han vel kjempesur...

hi

Skrevet

Hmmm...hvor ofte tar du initiativ da?Hvis det er du som gjør det bestandig er det lett at han blir lat, og bare venter på det, for da slipper han å "jobbe" for å få sex.

Du kan prøve å ignorere ham en stund da, ikke ta noe initiativ selv heller.Da spørs det om han blir mer lysten?

Skrevet

Jeg MÅ jo ta initiativ iallefall 1 gang i uka, hvis ikje blir jeg gal og han blir enda mer furten. Jeg har prøvd å holde meg vekke/ikke ta initiativ, men da blir d ingenting og da blir d bare krangling og han sier at vi må ha mer sex osv...

Jeg forklarer han at jeg trenger litt mer tegn fra han i hverdagen på at han elsker meg, men så er jeg den kjipe kona som skal ha, skal ha, skal ha... trekker frem at andre par har sikkert MYE mer sex enn vi, men faen heller da, jeg vil jo kjenne litt kjærlighet!

PS: Vi har kjempegod sex altså, men sex er ikke alt i et forhold, jeg trenger oppmerksomhet :(

HI

Skrevet

Forstår deg så godt. Sexen er ikke like god når det ikke har vært noe kos tidligere.

Jeg er ikke selv så opptatt av forspill, men kan bli veldig kåt av at sambo trigger meg når han kommer hjem fra jobb. F.eks. sier noe småfrekt og kysser meg på halsen og sier han vil ha meg. Så er det middag, unger og kveldsstell og alt dette. Mens vi begge vet at det blir sex i kveld, og har kåtet (hvis det er et ord) hele ettermiddagen. Slike ting liker jeg.

Så det er absolutt viktig med sånne småting.Trenger ikke være mye, bare et kyss eller stryk på kinnet. Kjæresten min er ganske flink,men jeg misunner henne litt lengre opp her. Tror godt du kan vise denne tråden til mannen din.Kanskje han trenger en bruksanvisning;)

Skrevet

det her er jo egentlig en ganske enkel sak. (Selv om jeg skjønner det er vanskelig) Du får bare si det som det er. Han ønsker mere sex, du ønsker mere oppmerksomhet. Da får du bare si det rett ut, at han får det han trenger om han gir deg det du trenger. Prøv å forklar han at det behovet han har for sex har du for kjærlighet. Om han bare gir det litt mer av det, så får han det han ønsker tilbake. ENKELT! :) "Ballen" ligger hos han nå, så han kan ikke sutre, for det er bare han som kan kaste den videre.

Skrevet

Takk for tips! Det skal jeg jamme si videre til han.. :)

Skrevet

Jeg hadde noe av samme utfordringen som deg, helt til vi snakket sammen om det på et nøytralt plan... (Vi liker å diskutere ting).

Han mener at menn ikke "holder tenninga" slik som vi jenter gjør. de blir tennt der og da og så har man sex eller ikke og så starter man på null igjen. Vi jenter er ofte sånn at vi lagrer og samler opp følelsen kjærtegn, ros, komplimenter osv gir oss i løpet av dagen...

Jeg fortalte ham at sånne ting er forspill for meg. Da ble han paff og sa at menn vanligvis så på fx oralsex som forspill. Da fikk jeg sjokk for for meg er det selve del sexakten. For meg er forspill alt som skjer FØR man får av seg klærne og vurderer om man skal ha sex eller ikke, mens for ham er det alt som skjer mellom at man har tatt av seg klærne til man pnetrerer

Skrevet

Hehe, spurte mannen min om det samme. Oral sex var forspill for han også. Rare menn! Beføling, kyssing og andre ting er forspill for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...