Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 jeg er samboer med en god gutt egentlig,nå har vi begynnt å få litt problemer å d er jo seff normalt med noen av di i et forhold...jeg er gravid med vårt 1 felles barn,jeg har flere fra tidligere å han har et par fra tidligere...d er ikke nor problem men,d som skjer er at jeg har vært sykemeldt pågrunn av komplikasjoner å han går på yrkesretta attføring å går på kurs for å finna ut hva han skal bli...helt greit men,han har ikke funnet ut noe å nå streifer økonomien så mye at jeg har friskmeldt meg selv for å kunne begynne å jobbe igjen å ta alt av ekstra som jeg kan for å få oss på rett kjøl..legen er ikke enig i dette siden jeg er i fare for prematur fødsel å dette vet sambo men sier ikke noe på d...han er veldig glad i å feste å herje rundt å slutta me d men,har nå begynnt igjen å har spurt han om han savner singel livet å til tider så gjør han d sier han..så visst du mener vi er på feil spor så kan vi stoppe her å nå sier han?? men d var jo ikke d jeg sa eller spurte om?? jeg prøvde å forklare han at d er viktig å beholde venner å kunne komme seg ut i blant å at man ikke skal gi slipp på d men,at av å til så må man kansje gå ut uten å drikke siden pengene ikke strekker til å d vil han ikke for d er ikke noe kjekt sier han...jeg har ikke hatt problemer med d noen gang men,alle er forskjellige...ellers så er d jeg som gjør alt her i huset selv om jeg er på jobb eller ikke,begynner å bli psykisk sliten av dette å han skjønner meg ikke i d hele tatt..han ser ikke ongene sine så mye for di bor et stykke unna pluss x dama lager en del kvalm å nekter han samvær men,han hopper å gjør alt hun sier hver gang di snakker sammen å jeg sa at d godtar ikke jeg for d skal gå begge veier å ikke bare en vei..da sier han bare at han gjør alt for å se barna å jeg skjønner jo d til en viss grad da men,skal dette da gå utover oss å økonomien til d vi har i sammen? skal jeg da slite me di faste utgiftene på 14.000 kr i mnd som vi faktisk har i sammen bare fordi at han ikke vil dele å sammerbeide med meg...jeg har kun en helge stilling å går på dagpenger utenom d jeg jobber ekstra,er så fortvila å rådvill at jeg vet ikke hvordan jeg skal få han til å forstå å d virker som han vil ut av forholdet men,at han skal legge d over på meg...hva gjør jeg folkens??? sorry visst dette ble mye rot men,er så sliten at jeg vet ikke hvordan jeg skal formulere meg en gang...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Hvis du ikke er fornøyd med mannen din, så gå fra han. Ikke gidd å bruke masse energi på ham så lenge du ikke får tilbake det du fortjener.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 er vel ikke rikig at du skal utsette deg å barnet i fare heller for at dere skal få økonomien til å strekke til...dere skal jo liksom være to om ting å her virker det som om han egentlig vil ut i fra forholdet å at han ønsker at det er du som skal gjøre det slutt så han ikke blir den store stygge ulven....
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 hjelpe meg frøken!! her må du sette ned foten, NÅ! å takler han det ikke så er du bare "kvitt" et problem! han tar null hensyn til deg.. husk!! DU avgjør hvordan DU vil behandles!! å du lar deg tydligvis bli tråkket på.. ikke la han behandle deg slik. du har barna å tenke på. du har IKKE ansvar for han å hans handlinger. at du elsker gir han ingen grunn til å behandle deg slik!! makan til egoistisk mann..( stå på jente! føler livet vil deg mye godt, bare du lærer deg å stole på deg selv å dine instinktive følelser..) å slit deg for guds skyld ikke ut for at han "må" ut å drikke! da får han jaggu tjene pengene sine selv! forresten, er han så "før" at han takler utelivet synes jeg det er merkelig at han ikke er i jobb.. lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Tusen Takk for svar,å når ongene har lagt seg i kveld så skal jeg ha et oppgjør med han,en gang for alle å nå er d jammen meg nok....mammaen min ringte i dag å ba meg om å sette ned foten for nok var nok å jeg hadde blitt utnyttet lenge nok nå....d er jo sannt men,av å til så trenger man vel et push i rompa tenker jeg....
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 du må opdatere oss på hvordan det gikk. Lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå