Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Helt enig med deg!! Jeg er glad jeg er mamma uansett hva slags kjønn mitt barn har! Ville ikke byttet h*n bort for alt i verden :-)
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Helt enig! Er bare latterlig å diskutere hvem som er heldigst, og hva som er størst gave å få, gutt eller jente. jeg har en av hver, men om jeg hadde fått en gutt til så hadde jeg ikke sørga over "tapet" av ei jente for det om. Ungene blir det du oppdrar dem til å bli, og eneste forskjellen på gutt eller jente er hvordan du duller med dem og kler dem. Jenter i prinsessekjoler og gutter i skjorter eller kanskje en liten dress i fine anledninger. Om en gutt er kosete og veldig glad i å sitte på fanget så er det bare et tegn på at en har gjort en god jobb i å vise at en er glad i gutten, og det regner jeg med at en ville vist like mye ovenfor en jente.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Helt enig med dere. Deandre diskusjonene er bare helt vanvittig latterlige!!!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Ja!! Jeg er mamma til to mirakeljenter som kom i uke 27, vi fikk beskjed om at de ikke ville overleve mange ganger!! Provoserende å lese alle de idiotiske innleggene.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 *signerer* Tenk så heldige vi er!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Jeg og . Var egentlig sikker på jeg skulle få en jente men det ble visst en gutt. Like glad i gulle mitt uansett. Det jeg ønsket meg mest av alt gjennom hele svangerskapet var et friskt barn og det fikk jeg . Simpelten elsker å være mamma <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå