Gå til innhold

Noen som har opplevd at egg blir borte under stimulering..??

Anbefalte innlegg

Min venstre eggstokk produserer alltid færre egg enn den høyre - men det har vært egg der også. I siste runde opplevde jeg at det var 2 egg på den venstre, mye mindre i størrelse enn på den høyre - men de vokste. Men på uttaksdagen var de borte. Noen som har opplevd det samme? Jeg har litt endometriose, er det årsaken? Betyr dette at den venstre eggstokken har takket for seg, eller kan den produsere ved evt. neste forsøk? Kan man fra naturens side og av uforklarlig årsak være utstyrt med en god og en dårlig eggstokk, eller vil alltid en dårlig eggstokk være skadet? Hmmm, har grunnet på dette de siste dager. Er takknemlig hvis noen av dere kloke damer som har peiling på dette svarer :-)

Fortsetter under...

hei....

ved siste UL hos hyn så han 4 follikler..på uttak var det plutselig 3 og bare egg..legen sa at noen ganger kan folliklene sprekke...og da er de sikkert ikke noe å samle på uansett...

Mye rart hva?

Jeg har ikke vært borti dette, men jeg vet at eggposene kan være tomme. Dvs. på uttaket er det ingen egg, selv om man har follikkel.

Etter en del erfaringer i dette gamet føler jeg alt kan skje, og ingenting overrasker meg egentlig lengre. Bortsett fra om jeg skulle bli gravid da ;o) Så eggposer kan sikkert sprekke/bli borte som Nurket skriver.

Lykke til Sarah70!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...